1402/01/30-11:28

افزایش دوره بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده و مکانیزه در منطقه۸

افزایش دوره بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده و مکانیزه در منطقه۸

۱۴هزار متر طول از عرشه پل‌ها با هدف افزایش دوره بهره برداری در منطقه۸ تهران رنگ آمیزی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار این منطقه از اجرای طرح رنگ آمیزی پل‌های عابر پیاده و همچنین تعویض پلی کربنات فرسوده  پل‌های مکانیزه با هدف زیباسازی و افزایش دوره بهره برداری از این پل‌ها خبر داد.

وی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت پل‌ها و لزوم بهبود فضای تردد عابرین در سطح منطقه ادامه داد: در این اقدام علاوه بر عملیات شست‌وشوی دوره‌ای عرشه پل‌ها، بهسازی، رنگ‌زدایی و رنگ‌آمیزی پل‌های محدوده نواحی سه گانه منطقه۸، طی روزهای گذشته انجام شد.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به مجموع مساحت طولی عرشه این پل ها افزود: در راستای نوسازی و تنظیف پل‌های عابر پیاده سطح محدوده در پایان سال گذشته عرشه هفت پل به طول ۱۰هزار متر طول بهسازی و رنگ‌آمیزی شد که با تلاش همکارانم در روز‌های گذشته نیز رنگ آمیزی عرشه چهار پل دیگر به پایان رسید که تاکنون و در مجموع، حدود ۱۴هزار متر طول از پل‌های عابر پیاده در منطقه۸ رنگ آمیزی شد.

بر اساس این گزارش تنهایی از اتمام رنگ آمیزی عرشه پل‌های تهرانپارس، خاقانی، ترمینال شرق، وحیدیه، سه پل در مسیل شهید گلشن دوست، مدنی و همچنین عرشه پل محدوده اتوبان امام‌ علی(ع) خبر داد و گفت: عرشه و نرده‌های این پل‌ها با حدود ۳ هزاروپانصد کیلوگرم رنگ پوشش داده شده‌ است.

گفتتی است فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در پایان با اعلام خبر تعویض و نصب سقف پلی‌کربنات دو پل مکانیزه ترمینال شرق و سه‌راه تهرانپارس با هدف ایمنی تردد شهروندان در این دو نقطه پرتردد و بهبود کیفی ترافیک تصریح کرد: با توجه به اینکه فرسودگی این سقف‌ها سبب نازیبایی بصری شده بود، در راستای ایجاد فضای مطلوب در سطح شهر، تعویض و نصب سقف این پل‌ها به مقدار  تقریبی ۹۰۰ مترمربع در حال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط