1402/01/30-14:35
مدیرکل سلامت شهرداری تهران:

باید به مطالبه گری اجتماعی برسیم

باید به مطالبه گری اجتماعی برسیم

شورای سالانه سلامت منطقه ۵ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روح الله حدادی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه، گفت: جلسه شورای سلامت این منطقه، با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، شهردار منطقه، مدیران شهری، رئیس اداره ساماندهی روز سه شنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه برگزار شد.

او ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه بررسی مصوبات شورای سلامت سال گذشته و بیان نقطه نظرات جهت کاهش یا رفع چالش در محلات و اجرای برنامه های سال آتی بر مبنای نیاز خانواده بود.

حدادی افزود: در این نشست همچنین گزارش یکساله شورای سلامت نواحی، جمع بندی و مصوبات بررسی شد. گزارش فعالیت های خلاقانه خانه های سلامت منطقه ۵ نیز ارائه گردید.

در این نشست حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران ضمن قدردانی از خدمات ارزنده شهرداری منطقه ۵ در راستای ارائه خدمات سلامت محور با تاکید بر اهمیت ایجاد نشاط اجتماعی، جذب و جلب مشارکت شهروندان در اجرای برنامه ها گفت: "به منظور توانمند سازی شهروندان و ارتقا سلامت معنوی و روانی خانواده ها ضروریست که ما به عنوان مدیران شهری در زمینه زیرساخت ها، پشتیبانی و حمایت از آنها همه تلاش خود را انجام دهیم. باید به مطالبه گری اجتماعی برسیم. هدف شهرداری این است که شهروندان را در رفع مشکلات شهر دخالت بدهیم ."

نشست شورای سلامت، به صورت مستمر در هر فصل در همه نواحی برگزار می‌گردد. سال گذشته ۲۸ جلسه در این منطقه برگزار گردید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط