1402/02/01-21:38

انعقاد تفاهم‌نامه نوسازی و توسعه شهرک دانشگاه تهران در منطقه ۲۱

انعقاد تفاهم‌نامه نوسازی و توسعه شهرک دانشگاه تهران در منطقه ۲۱

تفاهم‌نامه نوسازی و توسعه شهرک دانشگاه تهران واقع در ناحیه دو منطقه ۲۱ میان شهرداری تهران و بخش خصوصی امضا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در این آیین که با حضور "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ تهران، "سید مهدی هدایت" مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد، تفاهم نامه نوسازی بیش ار ۳۰۰ بلوک مسکونی شهرک دانشگاه تهران به امضا رسید.

"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ در این آیین گفت: طرح نوسازی و توسعه شهرک دانشگاه تهران به امید و لطف خداوند متعال به عنوان یک الگوی موفق برای سایر شهرک ها و محله‌های منطقه مطرح خواهد شد. اجرای این طرح بزرگ، فرصتی را فراهم خواهد آورد که زمین‌های خالی دولتی و نظامی نیز در سایه انعقاد تفاهم‌نامه های مشترک آباد شوند.

شهردار منطقه ۲۱ تصریح کرد: در گام بعدی اجرای این طرح در سطح منطقه ۲۱، سایر شهرک ها و محله‌هایی که غالبا دارای بافت فرسوده هستند و قدمتی بیش از ۳۰ یا ۴۰ سال دارند، مورد ارزیابی و امکان‌سنجی قرار می‌گیرند.

"سید مهدی هدایت" مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز گفت: در پی انعقاد این تفاهم‌نامه مشترک، الگوی جدیدی از زیست شهری در منطقه ۲۱ رقم خواهد خورد که این قبیل اتفاقات در مدیریت شهری پایتخت نوین است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین شهرداری تهران و سازمان ملی زمین و مسکن افزود: در سایه این قبیل تعاملات، مدل درست و به‌روزی از نوسازی در سطح شهر تهران اتفاق می‌افتد و شهرداری پایتخت به منزله تسهیل‌گر در امر خطیر نوسازی مطرح می‌شود و شهروندان نیز در قالب اعتمادسازی ایجاد شده، این مهم را جدی گرفته و پیگیری خواهند کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط