1402/02/05-15:03
آبادیان در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب؛

استفاده از ظرفیت های اجتماعی فرهنگی شهر تهران کیفیت نمایشگاه کتاب را افزایش می دهد

استفاده از ظرفیت های اجتماعی فرهنگی شهر تهران کیفیت نمایشگاه کتاب را افزایش می دهد

جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب در منطقه ۷ با حضور شهردار و معاونین منطقه و همچنین مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه با بیان اینکه در چهارچوب جغرافیایی کشور رویدادی به بزرگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با این حجم از بازدیدکننده وجود ندارد، گفت: اهمیت برگزاری این نمایشگاه برای همگان روشن است و این رویداد ملی مرهون زحمات و تلاش دستگاه‌های مختلف است، سی‌‌ و‌ چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیستم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا سی‌ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به مدت یازده روز در مصلای امام خمینی(ره) از علاقه‌مندان به کتاب و ناشران میزبانی می‌کند.

وی با تاکید بر استفاده ظرفیت های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب، عنوان کرد: حوزه کتاب و نشر از پیشگامان در حوزه فرهنگ هستند از همین رو باید با هماهنگی، همکاری و هم افزایی بین بخشی بهترین های خود را به میدان آورده و خدمات رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان صورت پذیرد.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه این منطقه در جهت ارائه بهترین خدمات شهری به مردم عزیز ایران با تمام ظرفیت در کنار برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب تهران قرار دارد، یادآور شد: برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه باید تمام جوانب سنجیده شود تا شهروندان در کنار حضور در این فضای فرهنگی بتوانند بتوانند اوقات خوب و مفرحی را با خانواده های خود سپری کنند.

در ادامه این جلسه حسین صفری؛ مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: سی‌ و‌ چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیستم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز می‌کند. بر اساس جدول زمان‌بندی، کمیته‌های حمل و نقل و ترافیک، کمیته خدمات عمرانی، کمیته خدمات شهری و رفاهی، کمیته انتظامی، کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی و... کار خود را  بر اساس دستورالعمل‌ های اعلامی دنبال خواهند کرد. در حوزه زیباسازی بصری کار ویژه‌ای باید در این دوره از نمایشگاه انجام شود و استراحتگاه‌ها، خودروهای برقی، استفاده از نشان‌های مناسب و... باید افزایش پیدا کنند.

وی تاکید کرد: برای دانشجویان بازدیدکننده از نمایشگاه باید مهمان‌سرا پیش‌بینی کنیم تا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی‌ در نمایشگاه حضور پیدا کنند. اختصاص امکانات و خدمات رفاهی ویژه برای خانواده‌ها به ویژه اتاق‌های مادر و کودک، پیش‌بینی ون‌های مختص معلولان و جانبازان، توجه ویژه به استراحتگاه‌ها نیز در این نمایشگاه باید از سوی دستگاه‌های مختلف مورد توجه قرار بگیرد. ستاد مدیریت بحران نیز قبل و در زمان برگزاری نمایشگاه موارد خطرآفرین را تذکر دهند تا برای رفع آنها اقدام‌های لازم صورت بگیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط