1402/02/05-16:01

وضعیت نگهداشت شهر در محلات شمال تهران ارتقا می یابد

وضعیت نگهداشت شهر در محلات شمال تهران ارتقا می یابد

شهردار منطقه یک: کیفیت و اقدامات نگهداشت شهر در محلات و خدمات رسانی مناسب شهری به شهروندان، مهمترین عامل سنجش عملکرد در نواحی ۲۲ گانه شمال تهران است که با هماهنگی همه ادارات این وضعیت ارتقا خواهد یافت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در شورای اداری که با حضور معاونان، شهرداران نواحی و مدیران شهری برگزار شد با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: در حوزه خدمات شهری نیاز به کار جهادی و فعالیت ویژه است تا تحولات در شهر ایجاد و برای شهروندان ملموس شود.

او افزود: نگهداشت باید با تدبیر و برنامه ریزی و همکاری همه ادارات انجام شود و در طی روز و تا پایان شب رصد مستمر صورت گیرد و جمع آوری ضایعات و... بدون فوت وقت به انجام برسد.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: پروژه های عمرانی خدمات شهری در حوزه های زیباسازی، فضای سبز و... باید با سرعت بیشتری به اجرا برسد تا رضایتمندی حداکثری شهروندان را بدست آوریم.

صباغ با اشاره به آغاز فصل کار و تلاش در سال جدید افزود: نیمه اول سال برای شهرداری فصل کار و بیشترین حجم خدمات رسانی را دارد چرا که در نیمه دوم  با آغاز بارش ها عملا اقدامات به سمت مدیریت بارش و برف روبی می رود که خود نعمت الهی برای شهر است.

این مقام مسئول مهمترین عامل پیشبرد برنامه ها و پروژه ها را هماهنگی و یکدستی تیم مدیریتی منطقه دانست و گفت: باید همه دستگاه ها به نحو مناسب کارها را دنبال و با هماهنگی یکدیگر پیش ببرند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط