1402/02/05-21:05

تلاش برای به ثمر‌نشاندن پروژه های منطقه ۱۶

تلاش برای به ثمر‌نشاندن پروژه های منطقه ۱۶

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ در جلسه تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه های انسانی این منطقه با تأکید بر اهمیت این معاونت در پیشبرد به ثمر نشستن پروژه ها گفت: مدیریت شهری منطقه در اوایل دوره مدیریت شهری جدید، فعالیتها و پروژه های زیادی را در داشبورد کاری خود قرار داد که با پیگیری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه های انسانی منطقه اتفاقات خوبی برای این منطقه افتاد و سال جدید سال به ثمر‌نشستن این پروژه هاست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، جلسه تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه های انسانی منطقه این منطقه با حضور معاونین، شهرداران نواحی و مدیران مربوطه برگزار شد.

سید مرتضی روحانی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در این معاونت اظهار کرد: سال گذشته منطقه ۱۶ با تعریف ۱۹۲ پروژه بیشترین پروژه را در میان مناطق ۲۲گانه از آن خود کرد و با پیگیری این معاونت در پیگیری کنترل پروژه ها، بخش اعظمی از این مهم محقق شد که نشان از درایت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه های انسانی منطقه دارد و این کار با حفظ روحیه تیمی به ثمر نشست و امیدواریم با سکانداری جدید این معاونت، دستاوردهای این منطقه برای شهروندان، بیش از پیش نمود پیدا کند.

در ادامه، هومن نصیری، معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه های انسانی منطقه با اشاره به اقداماتی که از طریق این معاونت در سال گذشته انجام گرفته است نکاتی را خاطر نشان کرد و پیگیری موارد یاد شده را از حوزه معاونت جدید خواستار شد.

در پایان این مراسم، سید مرتضی روحانی، ضمن اهدای لوح سپاس به هومن نصیری و تشکر از زحمات ۳۰ ساله وی در حوزه های مختلف برای این منطقه، پیمان آل ابراهیم را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه های انسانی منطقه معرفی کرد. در دیگر بخش این جلسه، روحانی از زحمات محمد فرخشاهی قائم مقام ذیحساب و محمدرضا منتظر رئیس گزینش پیشین منطقه تقدیر بعمل آورد و جلیل جعفری بعنوان قائم مقام ذیحساب منطقه از سوی اداره کل مالی و اموال شهرداری تهران در این منطقه منصوب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط