1402/02/05-21:14

منطقه ۱۵ رکورد هزار پروانه ساختمانی را در سال ۱۴۰۱ شکست

منطقه ۱۵ رکورد هزار پروانه ساختمانی را در سال ۱۴۰۱ شکست

شهردار منطقه ۱۵ گفت: باب الرضای تهران با هزار و ۱۱۹ فقره بیشترین صدور پروانه ساختمانی را در سال ۱۴۰۱ در بین مناطق ۲۲گانه را درکارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اهمیت نقش صدور پروانه ساخت و ساز در ارتقای کیفیت سکونت در مناطقی جنوبی شهر و دارای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهر گفت: ساخت و سازهایی که همراه با توسعه باشد، چهره فرسوده و ناکارآمد شهر را دگرگون می سازد.

او اضافه کرد: در همین راستا بیشترین فراوانی صدور پروانه ساخت در سال ۱۴۰۱ را منطقه ۱۵ با ۱۱۱۹ پروانه به خود اختصاص داده و طی چهار سال گذشته به طور متوالی بیشترین صدور پروانه را در کارنامه خود ثبت کرده است.

شیری ادامه داد: طبق آمارهای منتشره از سوی اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران، در سال ۱۴۰۱ تعداد پروانه‌های صادره برای ساخت واحدهای مسکونی نسبت به سال ۱۴۰۰ در منطقه ۱۵ حدود ۸۶% درصد رشد داشته و از ۶۰۱ فقره پروانه صادره در سال ۱۴۰۰، به ۱۱۱۹ فقره پروانه صادره در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

شهردار منطقه ادامه داد: با توجه به صدور پروانه‌های صادره، این منطقه موفق به کسب رتبه نخست در شهر تهران شده که نشان از افزایش چشمگیر سرمایه‌گذاری در ساخت و ساز و به ویژه ساخت و ساز واحدهای مسکونی در این منطقه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط