1402/02/07-20:17
در کمیته فنی شهرداری منطقه ۱۵ مورد تاکید قرار گرفت؛

تسریع در تعیین تکلیف املاک معارض بزرگراه شهیدشوشتری

تسریع در تعیین تکلیف املاک معارض بزرگراه شهیدشوشتری

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ بر پیگیری برای تسریع در تعیین تکلیف املاک معارض بزرگراه شهیدشوشتری تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شیری در جلسه کمیته فنی ضمن بررسی آخرین وضعیت تملک املاک معارض این بزرگراه گفت: طبق گزارش اداره املاک در حال حاضر در مرحله اجرای ماده ۹ برای پلاک‌های تجاری هستیم و در مورد پلاک‌های مسکونی نیز؛ دو مورد مراحل دادستانی را طی کرده و مابقی در حال پیگیری برای انجام توافق هستیم.

برپایه این گزارش، در دستور کار قرارگرفتن توسعه روشنایی فضای سبز امام زاده اهل بن علی(ع)، حمایت از انجمن های معتادان گمنام جهت برگزاری کلاس های آموزشی، احیای پارکینگ مکانیزه توسط معاونت ترافیک و انجام کار اقناعی روابط عمومی برای تغییر رویکرد محور شهرزاد از جمله تاکیدات شهردار منطقه در این نشست بود.

بنابراین گزارش، شیری در ادامه یادآور شد: در آستانه روز جهانی کار و کارگر و همچنین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم قرار داریم ضمن تبریک این ایام به جامعه فرهنگی و کارگری و قدردانی از زحمات این عزیزان، حوزه های مربوطه برنامه ریزی لازم جهت برگزاری مراسم گرامیداشت برای این ایام را داشته باشند.

این گزارش حاکیست، در این جلسه گزارش سامانه های پایش و اعتبارات سال ۱۴۰۱ و آخرین وضعیت رتبه بندی معاونتها و همچنین گزارش اقدامات اجرایی معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی و فرهنگی برای برنامه های سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط