1402/02/08-14:40
همزمان با هفته ملی سلامت در منطقه ۱۵ انجام می شود؛

از برگزاری جشنواره لبخند سلامت مادرانه تا برپایی پویش اهدای خون اهدای زندگی

از برگزاری جشنواره لبخند سلامت مادرانه تا برپایی پویش اهدای خون اهدای زندگی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ ویژه برنامه های هفته ملی سلامت در باب الرضای تهران را تشریح کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی اسمعیلی گفت: این ویژه برنامه ها با شعار «حال خوب زندگی - سلامت برای همه با پزشكی خانواده» باتوجه به اهمیت و جایگاه سلامت شهر و شهروندان و ارتقای فرهنگ خود مراقبتی و افزایش مشارکتهای مردمی در راستای ارتقا سطح سلامت شهر و شهروندان، گسترش زمینه همکاری های درون بخشی در اجرای برنامه های سلامت محور و همچنین همکاری سازمانهای دولتی و غیردولتی فعال در حوزه سلامت از ۹ اردیبهشت ماه در باب الرضای تهران آغاز خواهد شد.

او در ادامه به تشریح این برنامه ها پراخت و افزود: جشنواره لبخند سلامت مادرانه با اجرای جشنواره غذاهای سنتی، بازیهای بومی محلی، برپایی میز خدمت(ارائه خدمات سلامت محور)، اجرای برنامه های شاد و... ویژه بانوان با مشارکت مناطق پهنه جنوب و شرق به میزبانی بوستان پردیس بانوان در منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد.

اسمعیلی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در بوستان خلیج فارس(پامچال) به مناسبت روز ملی خلیج فارس و در هفته سلامت با حضور ورزشکاران ایستگاه های ورزش شهروندی محلات ۱۹ گانه و پیشکسوتان، قهرمانان، خانواده های معظم شهدا و عموم شهروندان و... از جمله این برنامه هاست.

او گفت: برگزاری جشنواره بازیهای دوران کودکی شامل بازیهای کودکانه، صبحانه سالم و... همچنین استقرار تيم سيارانتقال خون در راستای  پويش اهدای خون اهدای زندگی در بوستان بزرگ آزادگان از دیگر برنامه های هفته ملی سلامت می باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان خاطر نشان کرد: این برنامه ها با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی سلامت شهروندان با حضور خانوادگی آنان برگزار خواهدشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط