1402/02/08-20:18
در ادامه فعالیت های زیست محیطی؛

سومین کارواش سبز منطقه ۶ به بهره برداری رسید

سومین کارواش سبز منطقه ۶ به بهره برداری رسید

کارواش مجموعه مروارید متعلق به دژبان ارتش واقع در خیابان اعتماد زاده منطقه شش به سیستم تصفیه خانه و باز چرخانی آب مجهز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه شش، فرزاد هنرور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: پساب کارواش ها دارای آلودگی های مختلفی است که قطعاً اثرات محیط زیستی مخرب آن بر آب های سطحی و زیرزمینی نمود پیدا می کند. لذا یکی از دغدغه ها شهرداری منطقه تصفیه و بازچرخانی آب کارواش ها است.

هنرور ادامه داد: کارواش متعلق به دژبان ارتش واقع در خیابان اعتماد زاده با راه اندازی سیستم تصفیه و بازچرخانی آب در آن به عنوان سومین کارواش سبز این منطقه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره مجدد به اهمیت تصفیه مقدماتی فاضلاب کارواش ها قبل از رها سازی در شبکه فاضلاب شهری خاطرنشان کرد: این اقدام با همکاری مجموعه ارتش اجرایی شد، که با نصب و راه اندازی سیستم تصفیه خانه فاضلاب در آن، با ظرفیت ١٠ متر مکعب در شبانه روز تا حدود قابل توجهی از آلودگی های زیست محیطی این مجموعه کاسته خواهد شد.

گفتنی است؛ اولین کارواش سبز مربوط به کارواش مجموعه ارتش به نام آریان واقع در بزرگراه شهید چمران ابتدای خیابان باقرخان و دومین کارواش سبز مربوط به کارواش پایانه و پارک سوار بیهقی واقع در میدان آرژانتین است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط