1402/02/08-22:10
همزمان با هفته زمین پاک انجام شد؛

مشارکت منطقه ۱۳ در پاکسازی حاشیه رودخانه جاجرود و جمع آوری ده‌ها کیلوگرم زباله

مشارکت منطقه ۱۳ در پاکسازی حاشیه رودخانه جاجرود و جمع آوری ده‌ها کیلوگرم زباله

شهردار منطقه ۱۳ از پاکسازی حاشیه رودخانه جاجرود در محدوده پارک ملی خجیر و ورودی سد ماملو همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای ویژه برنامه پاکسازی حاشیه رودخانه جاجرود از سد لتیان تا سد ماملو در شهر تهران از سوی اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: این اقدام با دعوت از مردم در راستای پویش مردمی «بی زباله» در چهار محور انجام شده که در این راستا شهرداری منطقه ۱۳ در محور چهار جاده پارچین - حاشیه رودخانه جاجرود - محدوده پارک ملی خجیر و ورودی سد ماملو میزبان دوستداران محیط زیست بود.

او با اشاره به توزیع کیسه های آبی بین دوستداران محیط زیست افزود: در این ویژه برنامه، گروه‌های مردمی، NGO ها و اعضای خانه های محیط زیست منطقه نسبت به جمع آوری زباله ها و تحویل آن به ایستگاه تعیین شده اقدام کردند. 

شهردار منطقه۱۳ با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب و خاک به عنوان سرمایه‌های ملی اظهار داشت: شهرداری در کنار دستگاه‌های متولی اعم از دهیاری‌ها، راهداری و شرکت آب منطقه‌ای با تمامی امکانات و تجهیزات در کنار نیروهای مردمی حضوری فعال داشت و ده‌ها کیلوگرم زباله در این اقدام جمع آوری شد.

در این برنامه استاندار تهران، فرماندار تهران، جمعی از مدیران کل شهر تهران و مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط