1402/02/09-12:29
طی فروردین ماه ۱۴۰۲؛

اجرای عملیات پنجاه هزار مترمربعی تراش و روکش مکانیزه در بزرگراه جاویدالاثر متوسلیان منطقه ۲۱

اجرای عملیات پنجاه هزار مترمربعی تراش و روکش مکانیزه در بزرگراه جاویدالاثر متوسلیان منطقه ۲۱

با هدف تسهیل تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین؛ بزرگراه جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان به عنوان یکی از محورهای اصلی منطقه ۲۱ توسط عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی مورد عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه با اعلام خبر فوق گفت: عملیات اجرایی تراش و روکش مکانیزه بزرگراهی در منطقه ۲۱ از ابتدای اسفند ماه در بخش کندروی مسیر شرق به غرب بزرگراه جاویدالاثر متوسلیان حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار کرمان خودرو آغاز و در پایان فروردین ماه به اتمام رسید.

وی افزود: باتوجه به اینکه بزرگراه جاویدالاثر متوسلیان یکی از محورهای مهم و پرتردد منطقه۲۱ است؛ عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت، لکه گیری، چاله پرکنی و رفع خطر بزرگراه از اوایل اسفند ماه سال گذشته تاکنون صورت گرفت.

پوریافر خاطرنشان کرد: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در بزرگراه جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان به صورت مقطعی با مساحت پنجاه هزار مترمربع با ۹ هزار تن به صورت مکانیزه؛ ۱۵۳ نقطه لکه‌گیری با ۴۷ تن آسفالت با  نظارت و مشارکت ادارات فنی نواحی دو و سه به صورت مستمر و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود اجرایی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط