1402/02/09-22:31
منطقه ۶ برگزار می کند:

برپایی طولانی ترین میز خدمت سلامت پایتخت در بلوار کشاورز

برپایی طولانی ترین میز خدمت سلامت پایتخت در بلوار کشاورز

شهردار منطقه ۶ از اجرای بیش از ۱۰ ویژه برنامه هفته ملی سلامت در قلب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه شش، رضا محمدی شهردار منطقه بیان اینکه روز جهانی و هفته ملی سلامت فرصتی مناسب برای هم افزایی نهادهای متولی، در جهت دهی فعالیتها و برنامه های حوزه سلامت است افزود: با توجه به سهم و جایگاه ویژه شهرداری در آموزش و ارتقا سلامت شهروندان و همچنین وجود ظرفیتهای ویژه در این حوزه، اداره سلامت منطقه با مشارکت ذینفعان این حوزه برنامه هایی را به بهانه این هفته پیش بینی نموده است.

وی در تشریح جزییات خاطرنشان کرد: برپایی بیش از ۲۰ میز خدمت در مساجد منتخب، میادین میوه و تره بار و اماکن پرتردد، برگزاری بیش از ۳۰ عنوان کارگاه آموزشی، بازدید از مراکز سالمندان و افراد دارای معلولیت، بازدید از ۱۲ بیمارستان منتخب سطح منطقه، اجرای تورهای گردشگری ویژه اعضای کانون های سلامت، اجرای تئاتر با همکاری مرکز فراموز نفس پاک در مدارس منتخب و... از جمله خدمات ارائه شده به شهروندان در این هفته خواهد بود.

محمدی با اشاره به میزبانی منطقه از جشنواره حال خوب سالمندی در بوستان لاله گفت: این اتفاق فرصت مغتنمی برای خدمت به قشر سالمند است در این فرصت پیاده روی اعضای کانون سالمندان، زنگ تحرک، استیج، فضاساری آب نمای بوستان لاله و ارائه خدمات سلامت با مشارکت بیش از ۲۰ بیمارستان دولتی و غیر دولتی، عکاسخانه، گذر خاطره، چایخانه از برنامه های پیش بینی شده این رویداد خواهد بود.

وی همچنین از استقرار اتوبوس سلامت در میدان ولیعصر(عج) و نیز برپایی بزرگترین میز ارائه دهنده خدمات سلامت و برپایی بزرگترین جشنواره غذا در بلوار کشاورز این منطقه خبر داد.

گفتنی است؛ برنامه های هفته سلامت با شعار «حال خوب زندگی» از روز شنبه، ۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط