1402/02/10-12:25

اجرای عملیات اصلاح هندسی در خیابان دماوند

اجرای عملیات اصلاح هندسی در خیابان دماوند

شهردارمنطقه ۱۳ از اجرای عملیات اصلاح هندسی در خیابان دماوند تقاطع خیابان بلال حبشی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه بر ضرورت توجه ویژه به اصلاح هندسی معابر و تقاطع های شهری، به عنوان حلقه های واسط و رشته های ارتباطی فضاهای شهری تاکید کرد و گفت: با توجه به نقش حائز اهمیت تقاطع‌ها به عنوان نقاط بحرانی در عملکرد شبکه معابر شهری، اصلاح هندسی تقاطع‌های شهر در اولویت کارهای عمرانی و اجرایی شهرداری منطقه قرار گرفته است تا با طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع ها، نسبت به روان سازی و رفع گره های ترافیکی در محدوده اقدام شود.

او به عملیات مرمت نهر واقع درخیابان خاقانی نبش کوچه عنصری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ساماندهی معابر و خیابان ها یکی از مطالبات مهم شهروندان است و به منظور کاهش آلودگی های محیطی و پیشگیری از شیوع بیماری ها و رفع معضلات زیست محیطی، بهسازی شبکه فرعی آب های سطحی در دستورکار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین در خصوص نظافت و پاکسازی اتوبان شهید یاسینی اظهار داشت: عملیات رفت و روب و پاکسازی بخشی از حاشیه بزرگراه شهید یاسینی با فعالیت  کارگران خدمات شهری و فضای سبز و استفاده از ماشین آلات و تجهیزات اجرایی شد.

به گفته محمد هادی علی‌احمدی، شستشوی هندریلها و المان های شهری اتوبان شهید دوران از دیگر اقدامات صورت گرفته طی روز های اخیر در بزرگراه امام علی (ع) برشمرد.

او یادآور شد: باهدف کاهش هزینه ها و حفظ و بهبود چهره شهر، مخازن زباله فرسوده محدوده ناحیه چهار، مرمت و دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط