1402/02/11-21:27
طی هفته زمین پاک در باب الرضای تهران انجام شد؛

از پاکسازی بوستان ها تا راهپیمایی نمادین کودکان در محلات منطقه ۱۵

از پاکسازی بوستان ها تا راهپیمایی نمادین کودکان در محلات منطقه ۱۵

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: همزمان با هفته زمین پاک ویژه برنامه هایی با هدف مسئوليت پذيری شهروندان در حفظ محيط زيست و همچنین نهادينه کردن حفظ محيط زيست در باب الرضای تهران اجرا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اجرای ویژه برنامه های روز جهانی و هفته زمین پاک افزود: این برنامه ها به همت ادارات محیط زیست و توسعه پایدار و مدیریت پسماند شهرداری منطقه در نواحی هفتگانه به اجرا درآمد.

او در ادامه به اجرای برنامه راهپيمايی نمادین نوآموزان و دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این برنامه به منظور آشنايی نوآموزان مهدکودک سرای محلات مطهری، کيانشهر شمالی و دانش‌آموزان دبستان عفاف، امام رضا(ع)، امام حسين(ع)، لقمان حکيم، محدثه و آزادی برگزار شد و بانوان محله هاشم آباد با آموزش شعار‌های بازيافتی و ارائه راه‌کارهای حفاظت از محيط زيست به کودکان و دانش آموزان همراه شدند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: بازديد دانش آموزان از غرف بازيافت، توزيع کيسه پارچه ای به شهروندان و برگزاری کارگاه آموزشی به دانش آموزان و شهروندان در سراهای محلات با محوریت اهميت زمين، نقش و جايگاه رفتارهای شهروندی در اکوسيستم طبيعی، آموزش راهکارهای کاهش آسيب‌های زيست‌محيطی به ويژه در زمينه توليد، تفکيک و دفع پسماند از جمله برنامه های گرامیداشت هفته زمین پاک در این منطقه بود که به اجرا درآمد.

براساس اين گزارش، پاکسازی بوستان‌های اميرکبير، امام رضا(ع)، وفا، بنفشه، شهيد بابايی و محيط مدارس محدثه، امام رضا(ع) با همکاری واحد پيش دبستانی سرای محله مطهری و دانش آموزان دبستان عراقی، آيت ا... صدر، امام رضا(ع)، محدثه و برگزاری مسابقه نقاشی و تقدير از برگزيدگان در مدارس فقيهی رضايی، شهيد عراقی، بنی هاشم، ياران مهدی(عج)، آیت اله خامنه ای، محدثه و مهدکودک و پيش دبستانی سرای محلات افسريه شمالی، خاورشهر، مسعوديه از دیگر برنامه های این هفته بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط