1402/02/11-22:23

نواختن زنگ تحرک و سلامت در منطقه ۱۳

نواختن زنگ تحرک و سلامت در منطقه ۱۳

«زنگ تحرک و سلامت» با حضور جمعی از شهروندان همزمان با هفته ملی سلامت در دو بوستان پیروزی و بوستان جنگلی سرخه حصار به صدا درآمد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردارمنطقه، ورزش و تحرک بدنی را از راههای مهم تحقق سلامتی عنوان کرد و افزود: اداره های ورزش و سلامت در اقدامی مشترک، دو ویژه برنامه با عنوان زنگ تحرک و سلامت در بوستان های جنگلی سرخه حصار و پیروزی اجرا کردند.

او اظهار داشت: در این ویژه برنامه ها ضمن پیاده روی در دو بوستان مذکور، پانصد ورزشکار، مربی، پیشکسوت و گروه ورزشی باستانی حضور داشته و همراه با مربی حرکات کششی ورزشی و ایروبیک را تمرین و اجرا کردند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: تحرک و تندرستی موضوع بسیارمهمی در سلامت جسم و روان دارد و با ایجاد انگیزه و حفظ شادابی می‌توان با همین برنامه‌های ورزشی از طریق مشارکت در ایستگاه‌های ورزش تندستی به آن دست پیدا کرد.

محمدهادی علی احمدی اظهار داشت: پس از انجام ورزش صبحگاهی، خدمات سلامت محور با مشارکت مرکز بهداشت شرق تهران شامل مشاوره تغذیه و چکاپ سلامت به ورزشکاران و شهروندان ارائه و از پرستاران به عنوان مدافعان سلامت و معلمان به مناسبت روز معلم تقدیر و جوایزی نیز به قید قرعه به تعدادی از ورزشکاران اهدا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط