1402/02/11-23:15
همزمان با رويداد مثبت ۱۰۰ در بوستان پليس منطقه ۴ برپا شد:

برگزاری همایش پیاده روی با حضور هزار نفر از شهروندان شمال شرق تهران

برگزاری همایش پیاده روی با حضور هزار نفر از شهروندان شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ از برگزاری همايش پياده روی با عنوان رويداد مثبت ۱۰۰ در هفته سلامت خبرداد و گفت: این همایش صبح امروز با حضور بيش از هزار نفر از شهروندان منطقه ۴ در بوستان پلیس برپا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام خبر برپايی همايش پياده روی ويژه شهروندان دارای اضافه وزن به مناسبت هفته سلامت گفت: در این هفته با هدف افزايش تحرک و تعاملات اجتماعی و ايجاد روحيه شادی و نشاط در شهروندان برنامه "پياده روی بزرگسالان" با مشاركت بهزيستی مثبت زندگی، مركز بهداشت شمال تهران، آزمايشگاه صاحبقرانيه و پژوهشكده رويان در بوستان پليس برگزار شد.

او در ادامه به برنامه های اجرايی همايش پياده روی با عنوان رويداد مثبت ۱۰۰ اشاره كرد و گفت: مراسم پياده روی با حضور هزار نفر از شهروندان از خيابان كيش آغاز شد و تا سالن آمفی تئاتر روباز بوستان پليس ادامه پیدا کرد كه شهروندان در طول مسير شعارهای مرتبط با هفته سلامت و فوائد پياده روی را سر دادند.

شهردار منطقه ۴ در ادامه افزود: شهروندان پس از پياده روی از برنامه های استيج شامل پخش موسيقی، سخنرانی، زنگ تحرک، ورزش صبحگاهی، مسابقه و اهدا جوائز بهره مند شدند.

کمالی زاده همچنين از ارائه خدمات سلامت شامل تست قند خون، اندازه گيری فشار خون، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذيه، ويزيت پزشک عمومی و چكاپ كامل آزمايشگاهی در حاشيه مراسم برای مراجعين خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط