1402/02/12-12:57
با دستور قضایی انجام شد؛

رفع تصرف ۱۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی در منطقه ۱۵

رفع تصرف ۱۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی در منطقه ۱۵

سوله ناایمن حريم منطقه ۱۵ پس از تذکرات پی در پی و عدم توجه فرد متصرف؛ با اخذ دستور قضایی تخریب و ۱۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق درخصوص اجرای قانون در محدوده حريم گفت: اين منطقه دارای وسعت حریم بالایی است و طبق قانون شهرداری‌ها ساخت و ساز در حريم ممنوع است. ولی گاها ساخت و سازهايی در دوره های گذشته به صورت مخفيانه و شبانه صورت گرفته است.

او در ادامه افزود: فرد متصرف نسبت به ساخت انواع سوله و کارگاه ناایمن در محل مورد نظر که متعلق به منابع طبیعی است، اقدام کرده و علیرغم تذکرات کتبی و شفاهی؛ هیچ اقدامی صورت نگرفته بود.

شهردار منطقه با بيان اينکه در اين مورد شهرداري با هماهنگی یگان حفاظت شهرداری تهران و اخذ دستور قضایی؛ صبح امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ وارد عمل شده و نیروهای یگان حفاظت منطقه، معاونت خدمات شهری و عوامل ناحیه شش در محل حاضر شده و نسبت به تخریب بخش عمده ای از بنای احداثی که سازه‌های غیر اساسی و خطرناک بود؛ بدون هیچ گونه تشنج و درگیری اقدام کرد.

به گفته وی اين اقدام در راستای اجرای تبصره دو قانون نظارت بر گسترش شهر تهران و فرمایشات مقام معظم رهبری که هیچ متصرفی در منابع طبیعی نباید باشد و برابر حكم قضایی و با توجه به اینکه رای ماده صد نیز در سالیان گذشته گرفته شده بود و فرد متصرف شناخته شده بود، انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط