1402/02/12-17:30
سروری در صحن شورای شهر:

شورا نباید شهردار را بی اعتبار کند/ مردم به ما دل بسته اند و نباید ناامیدشان کنیم

شورا نباید شهردار را بی اعتبار کند/ مردم به ما دل بسته اند و نباید ناامیدشان کنیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردم به ما دل بسته اند و نباید امیدشان را از بین ببریم گفت: اعضای شورا نباید به گونه ای صحبت و رفتار کنند که موجب بی اعتباری شهردار شود.

به گزارش شهردارآنلاین؛ پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ۱۴۴ شورای اسلامی شهر تهران به بیان روایتی از معصومین (علیهما السلام) در خصوص عاقبت رفتار مسئولین پرداخت و گفت: ما در شورای شهر تهران نماینده ۱۰ میلیون نفر شهروند تهرانی هستیم که همه صحبت ها و رفتارهای ما در زندگی آنها تاثیر می گذارد، از این روی مسئولیت سنگینی را بر عهده داریم؛ هرچند از این دوره ۲ سال باقی مانده است و اتمام می یابد اما آثار رفتار ما همچنان در شهر باقی مانده و ما باید نسبت به آنها پاسخگو باشیم.

وی به تفاوت میان جبهه انقلاب و ضد انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از تفاوت های اصلی، موضوع ولایت پذیری است؛ رهبری در دیدار با اعضای شورا توصیه ای را مبنی بر حمایت از شهرداری که به وی رای داده بودند، بیان داشتند و این موضوع می تواند همراه با انتقاد از عملکرد نهاد اجرایی باشد.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در دوره سوم شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار هفت مرحله رای گیری شد که در هر مرتبه تعداد آرا به صورت مساوی ۷ رای بود و در مرحله آخر این تناسب با ۸ رای موافق و به نفع شهردار وقت تغییر کرد. پس از این انتخاب، اما تمامی اعضای شورای شهر به صورت یکپارچه در حمایت از آقای قالیباف ایستادند، که نتیجه آن بالا رفتن پرچم جریان انقلاب و تبدیل شهر به قطب سازندگی بود.

سروری اظهار داشت: حال اگر افرادی که به آقای قالیباف رای نداده بودند، عنوان می کردند که وی شهردار ما نیست، آیا باز هم می توانستیم شاهد این عملکرد باشیم؟

وی دومین شاخصه جبهه انقلاب را انقلابی عمل کردن و گذشتن از خود در جبهه انقلاب دانست و گفت: اگر اعضای شورای شهر تهران بخواهد بر روی زخم ها بنشینند و شهر را به حاشیه ببرند آیا واقعا با این دو شاخصه انطباق دارد و یا اینکه با قرار گیری در اخبار رسانه های معاند در جریان آنها قرار می گیریم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر تهران نباید در آتش اختلاف بدمند، گفت: اینکه برخی می گویند که می خواهند موضوعات پشت پرده را بیان کنند و به بیان شفاف موضوعات نمی پردازند، گناه کبیره ای است که موجب تشویش اذهان عمومی می شود.

وی گفت: ما امروز نماینده مردم هستیم و مردم به ما دل بسته اند و ما باید در این شورای یکپارچه، برای ایجاد بالندگی در شهر، شهردار را حمایت کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بیان یکی از بزرگان در خصوص بازی شطرنج اظهار داشت: در این بازی تمام مهره ها کشته می شوند الا شاه که با مات شدن بی اعتبار می شود؛ حال شهردار بی اعتبار آیا می تواند منشا خدمات ارزشمند در شهر باشد؟

نظرات

captcha

اخبار مرتبط