1402/02/12-17:34

گامی دیگر برای حل مشکل اسنادی شهرک شهید بروجردی

گامی دیگر برای حل مشکل اسنادی شهرک شهید بروجردی

شهردار منطقه ۱۵ گفت: کدهای نوسازی تفکیکی تمامی بلوک های شهرک شهید بروجردی صادر و تأییدیه استاندار آسانسور ۷ بلوک آن پس از گذشت ۳۰ سال اخذ شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهری اين منطقه، صدور گواهی پایان کار شهرک شهید بروجردی (سعیدیه و حمیدیه) است، افزود: این شهرک دارای ۳۸۰۰ واحد آپارتمانی بوده که از ابتدای احداث آن در سال ۱۳۷۴ بدلایل فنی بدون پایان کار مانده و منجر به نارضایتی و بی اعتمادی ساکنین شده بود.

او با توجه به اهمیت موضوع که در حوزه شهرسازی کار بزرگی محسوب می شود، به اقدامات اخیر انجام شده در این راستا اشاره کرد و گفت: کدهای نوسازی تفکیکی برای تمامی بلوک ها صادر و تاییدیه استاندارد آسانسور ۷ بلوک اخد شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه پس از اخذ استاندارد آسانسور باید تاییدیه ارتقای سطح ایمنی از سوی سازمان آتش نشانی صادر شود، ادامه داد: با صدور این مجوز، پایان کار واحدها پس از ۳۰ سال بلاتکلیفی صادر می شود.

او افزود: همچنین مراحل اخذ برگ استحکام بنا در حال صدور است و با موافقت معاونت شهرسازی شهرداری تهران تثبیت تجاریهای فازهای یک تا چهار بلامانع می باشد.

این گزارش حاکی است؛ پیش از این اقدامات نظیر تهیه نقشه شهرک شهید بروجردی، ایجاد کد شناسایی ملک مستقل، تشکیل پرونده برای فازهای یک تا چهار در سامانه شهرسازی و تهیه نقشه نظام مهندسی برای فازهای مذکور انجام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط