1402/02/12-22:45

بهسازی و تجهیز مدرسه اوتیسم شرق تهران در سال جاری

بهسازی و تجهیز مدرسه اوتیسم شرق تهران در سال جاری

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در روز معلم از رفع چالش‌های تنها مدرسه اوتیسم پهنه شرق تهران با اعتبار تخصیص یافته جهت بهسازی و تجهیز این مدرسه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در تلاشیم تعداد مدرسه اوتیسم این منطقه را به دو مدرسه برسانیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ تنهایی به مناسبت روز گرامیداشت مقام معلم با حضور در مدرسه بشارت ویژه دانش آموزان اوتیسمی منطقه۸ ضمن تبریک و خداقوت به معلمان پرتوان و کادر آموزشی صبور این مدرسه، با اعلام این خبر گفت: در سال جاری رفع چالش‌های اولین مدرسه اوتیسم در شرق تهران را که یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است؛ در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه۸ از تجهیز، بهسازی و نوسازی مدرسه استثنایی بشارت ویژه دانش آموزان اوتیسمی در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: کار در حوزه کودکان با نیاز ویژه بالا مثل کودکان اوتیسم و کودکان استثنایی بسیار حساس و سخت است و انتخاب شغل معلمی برای آموزش این شهروندان کاری ارزشمند است که خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد و این عزیزان، کار معلمی انجام نمی‌دهند. در واقع مهر مادری را به این کودکان هدیه می‌دهند و شهرداری منطقه۸ نیز، همه تلاش خود را در رفع مشکلات این مدرسه انجام می‌دهد.

تنهایی شهردار منطقه۸ همچنین از انجام خدمات عمرانی با صرف هزینه دو میلیار تومان و اهدای وسایل ورزشی به ارزش صد میلیون تومان در مدارس دولتی در سال گذشته خبر داد و افزود: شهرداری منطقه۸ در راستای سیاست‌های شهرداری تهران، در زمینه آموزش‌های شهروندی در مدارس، با برقراری تعامل دوسویه با آموزش و پرورش از مدارس دولتی در موضوعات عمرانی، مناسب سازی و تجهیز حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۰ مدرسه دولتی در سطح منطقه۸ فعالیت آموزشی دارد، گفت: لیست مدارسی که نیاز به خدمات عمرانی، منطبق با ضوابط طرح حمایت از مدارس داشتند؛ از طریق آموزش و پرورش منطقه هشت به شهرداری منطقه اعلام می‌شود.

شهردار منطقه۸ با اشاره به اینکه معمولا بیشتر موضوعات حول محور عملیات عمرانی و بحث آسفالت‌ریزی، خط‌کشی، ایزوگام، زیباسازی حیاط مدرسه و دیواره‌های داخلی و تاسیسات است گفت: همزمان با احصا و شناسایی نیاز‌های مدارس، شهرداری با کلیه ظرفیت‌ها با هدف رفع این مشکل در کنار آموزش و پرورش خواهد بود. 

گفتنی است، مدیریت مجموعه اوتیسم منطقه۸ تهران با تشکر از زحمات مدیریت شهری در ارائه خدمات به این مدرسه گفت: در دوره جدید مدیریت منطقه۸ نیاز‌ها و خدمات شهری درخواستی این مدرسه در کوتاه ترین زمان مرتفع شده است.

همچنین در این مراسم دو دانش‌آموزان مدرسه بشارت ویژه کودکان اوتیسم شرق تهران، در حضور تیم مدیریت شهری منطقه۸ متنی را با موضوع حمایت و پذیرفتن این شهروندان، قرائت کردند و فاطمه تنهایی پای دردودل معلمان نشست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط