1402/02/13-00:39
شهردار منطقه ۴ در هشتمین جلسه هم اندیشی طرح توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی (TOD):

توسعه های آتی، زیربنای موفقیت های روزافزون خواهد بود

توسعه های آتی، زیربنای موفقیت های روزافزون خواهد بود

شهردار منطقه ۴ در نشستی که با مشاوران TOD شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری شهرداری منطقه ۴ برگزار شد، بر اهمیت توسعه آتی و برنامه های کلان تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این نشست گفت: TOD ﯾﮏ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ اﺻﻼﺣﺎت ﺷﻬﺮی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽﺷﻮد ﻣﺘﺮو ﯾﺎ ﻫﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺣﻤﻞ‌وﻧﻘﻞ ﻋﻤﻮﻣﯽِ ﯾﮏ ﺷﻬﺮ، ﺑﺎ راﻧﺪﻣﺎن ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﮐﺎر آﯾﺪ. 

او ادامه داد: TOD و اﺻﻼﺣﺎﺗﺶ، خیابان های ﺷﻬﺮ را از ﺧﻮدرو ﭘﺲ ﻣﯽﮔﯿﺮد و ﺑﻪ ﻋﺎﺑﺮان ﭘﯿﺎده و دوﭼﺮﺧﻪ ﺳﻮارﻫﺎ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﯽدﻫﺪ و ﺑﻪ زﺑﺎنی ساده تر ﺷﻬﺮ را اﻧﺴﺎنﻣﺤﻮر می کند.

کمالی زاده خطاب به مشاوران این حوزه گفت: وجود چنین جلساتی و بررسی، مطالعه و کارشناسی دقیق موضوع باعث می شود که برنامه های پیش رو با موفقیت بیشتری انجام گیرد. از طرفی این منطقه مفتخر است که با جلسات مستمر و برنامه ریزی شده در تعداد بالا، جزو مناطق برتر پایتخت در این زمینه محسوب می شود.

او ادامه داد: برنامه ها و ایده ها می بایست به روز بوده، اولویت ها در نظر گرفته شود و با در نظر گرفتن مولد سازی و توسعه آتی به پیش رود.

گفتنی است در این جلسه خدمات پیشنهادی مشاوران و برآوردهای مالی تایید شد و قرارداد از طریق (short list) منعقد گشت.

در پایان این جلسه مقرر شد تا با کارشناسی های بیشتر و جلسات مستمر هفتگی تحقق این مبحث تا مرحله اجرا ادامه پیدا کرده و با عملی شدن آن قدم بزرگی در منطقه ۴ برداشته شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط