1402/02/13-20:17

ویژه برنامه روز جهانی نجوم در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود

ویژه برنامه روز جهانی نجوم در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک اعلام کرد: ویژه برنامه روز جهانی نجوم در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با حضور اساتید پیشکسوت نجوم، دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مختلف مردم به همراه خانواده ها در محل مرکز علوم برگزار می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: ویژه برنامه روز جهانی نجوم ۱۴۰۲ به همت مرکز علوم و ستاره شناسی تهران عصر پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت سال جاری از ساعت ۱۷:۳۰ الی۲۲ با سخنرانی علمی، اجرای سالن کهکشان، نمایش فیلم مستند نجومی، کارگاه آزمایشهای فیزیک، اجرای آسمان نمای بادی، کارگاه نجوم کودکان، اجرای سالن لیزر و رصد آسمان شب از ویژه برنامه های این روز به شمار می رود.

لازم به توضیح است روز نجوم رویدادی سالانه است که با هدف فراهم کردن راهی برای تعامل بین عموم مردم و علاقه مندان، گروه ها و متخصصان مختلف نجوم در دنیا برگزار می شود. اتحادیه نجوم از سال ۱۹۷۳ میلادی هر ساله یکی از روزهای تعطیل آخر هفته مابین ۱۵ آوریل تا ۱۵ مه را که ماه در وضعیت تربیع اول قرار دارد، به عنوان روز جهانی نجوم و هفته پیش از آن را هفته نجوم اعلام می کند.

گفتنی است این برنامه در سطح عموم برگزار می شود و ورود برای شهروندان آزاد و رایگان است. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینستاگرام مرکزsactehran.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفنهای ۹۶۰۲۷۶۵۷ و ۹۶۰۲۷۰۱۲ تماس بگیرند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط