1402/02/14-16:40

آغاز به‌کار ۳۹ ایستگاه‌ تندرستی در منطقه ۸

آغاز به‌کار ۳۹ ایستگاه‌ تندرستی در منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ در سال جاری از فعالیت ۳۹ ایستگاه تندرستی در بوستان ها و مجموعه های ورزشی منطقه با هدف ترویج ورزش شهروندی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ صبح روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت آيين زنگ تحرک و ورزش با حضور زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و شهردار منطقه ۸ برگزار و ۶۰۰ شهروند در ایستگاه تندرستی باغ موزه مینیاتور، ورزش شهروندی را در سال ۱۴۰۲ آغاز کردند.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ با اعلام خبر فعالیت ۳۹ ایستگاه ورزش شهروندی در ۱۳ محله افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها توسعه ورزش شهروندی و ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در شهر است.

تنهایی خاطر نشان کرد: از این تعداد ایستگاه تندرستی؛ ۲۸ ایستگاه ویژه بانوان و حدود ۱۱ ایستگاه ویژه آقایان است که در بوستان های سطح منطقه خدمات ورزشی را به شهروندان ارائه می‌دهند.

شهردار منطقه۸ اجرای برنامه‌های هدفمند ورزشی در فضاهای دردسترس را موضوعی برای ایجاد انگیزه ورزش شهروندی دانست و ادامه داد: با افزایش تعداد شهروندان در این ایستگاه ‌ها، می‌توان به نشاط و سلامت شهروندی رسید.

گفتنی است انجام حرکات نمایشی ورزشی، تقدیر و تشکر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و مراسم قرعه‌کشی و اهدای هدایایی به رسم یادگاری به شهروندان بخشی از فعالیت ایستگاه تندرستی سال ۱۴۰۲ در منطقه۸ بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط