1402/02/15-19:07
در پنجاه و چهارمین شنبه های امید و افتخار؛

توسعه سرانه های ورزشی شمال تهران با افتتاح مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت

توسعه سرانه های ورزشی شمال تهران با افتتاح مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت

شهردار منطقه یک: مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت با هدف توسعه سرانه های ورزشی و ارتقای فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان در پنجاه و چهارمین شنبه های امید و افتخار در شهرک نفت افتتاح و آماده بهره برداری شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ با اعلام خبر فوق بیان کرد: پروژه های توسعه منطقه ای، محله ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان در محلات ۲۷ گانه شمال تهران تعریف و با تلاش شبانه روزی کارکنان و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان در حال اجراست که از این بین در سال جدید با بهره گیری از شعار "تهران شهر تلاش و سر زندگی" پروژه ی مجموعه ورزشی در شهرک نفت آماده افتتاح شد و با حضور امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جامعه ورزشی شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد.

شهردارمنطقه یک تصریح کرد: مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا در زمینی به وسعت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با مجموعه سالن های ورزشی بدنسازی، ایروبیک، بسکتبال، والیبال، فوتسال و... آماده افتتاح شد.

صباغ افزود: با احداث این پروژه مساحت مجموعه های ورزشی در اختیار منطقه یک به بیش از ۶۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع رسید که برای جوانان و نوجوانان نوید بخش توسعه فعالیت های ورزشی و ارتقاء سلامت است.

وی گفت: این پروژه در دو طبقه شامل سوله به مساحت ۹۰۰ مترمربع، اداری، ورزشی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۰۰ تماشاچی با اعتبار کل ۲۰ میلیارد تومان آماده سازی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط