1402/02/17-17:12
محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه۱۳ خبر داد؛

افزایش سرانه های عمومی و خدماتی با اجرای پروژه های شهروند محور در منطقه ۱۳

افزایش سرانه های عمومی و خدماتی با اجرای پروژه های شهروند محور در منطقه ۱۳

شهردار منطقه۱۳ در آیین بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی و خدماتی و مقبره شهدای گمنام این منطقه از اجرای پروژه های مختلف با توجه به نیازهای شهروندان و توافقات انجام شده در خصوص مجموعه جنگ افزار سازی (ساصد) و دوشان تپه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل موارد خدمات عمومی، فضای سبز و ساختمان ستادی شهرداری منطقه۱۳ است؛ که از آنها بر اساس برنامه بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در پنجاه و چهارمین رویداد امید و افتخار که به طور ویدئو کنفرانس و برخط همزمان با منطقه یک برگزار شد، مقبره شهدای گمنام منطقه۱۳ با دستان مادر بزرگوار شهید امیر هوشنگ حاجی فرجی به همراه پنج پروژه عمرانی و خدماتی شامل: باغ راه سنگی رضوان، آبنماهای دو میدان چایچی و بهیان، ساماندهی و جمع آوری آبهای سطحی خیابان پیروزی و جابجایی تیر های برق معارض در بافت فرسوده در دیار پیشگامان انقلاب اسلامی افتتاح شد.

محمد هادی علی‌ احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در ابتدای این مراسم گفت: با حمایت شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران پروژه‌های متعددی در راستای توافقات انجام شده در مجموعه جنگ افزار سازی (ساصد)  به ثمر می رسد.

او افزود: منطقه ۱۳ افتخار میزبانی از دو شهید گمنام در بوستان سیمرغ را داشت که پس از آن روند ساخت مقبره این شهدا آغاز شد که در طراحی و اجرای سازه مقبره الشهدا از ظرفیت هنرمندان با تجربه استفاده شده است.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: این بنا ۸ متر ارتفاع دارد که از بالا به شکل انگشتر فیروزه است و بر روی کاشی کاری های آن از آیات قرآن کریم و اشعار مولانا استفاده است.

محمدهادی علی‌احمدی اظهار داشت: احداث باغ راه رضوان به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع در بوستان جنگلی سرخه‌حصار، ساماندهی و جمع آوری آبهای های سطحی شامل احداث منهول ، حوضچه، نهر، تراش و روکش و همسطح سازی دریچه ها و جابجایی تیر های برق معارض در بافت فرسوده از دیگر اقدامات عمرانی و خدماتی منطقه۱۳ بود، که امروز در کنار پروژه مقبره الشهدا به بهره‌برداری رسید.

قرائت قرآن توسط قاری بین المللی، پخش نماهنگ پروژه ها و شهیدان گمنام، شعر و غزل خوانی شاعر آئینی و تجلیل از مادر بزرگوار شهید حاجی فرجی بخش هایی از این برنامه در شانزدهمین روز اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در بوستان سيمرغ منطقه ۱۳ بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط