1402/02/17-17:17

همراه سرای پناه در منطقه۶ آماده افتتاح می شود/ رفع برخی مشکلات موزه هنرهای معاصر توسط شهرداری تهران

همراه سرای پناه در منطقه۶ آماده افتتاح می شود/ رفع برخی مشکلات موزه هنرهای معاصر توسط شهرداری تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید چهارشنبه‌های فرهنگی منطقه ۶ تهران بر لزوم حل مشکلات موزه هنرهای معاصر تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۶؛ دوازدهمین طرح چهارشنبه‌های فرهنگی توسط علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه۶ شهرداری تهران دنبال شد که در این بازدید رضا محمدی شهردار منطقه شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش در این بازدید علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ابتدا در مزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان شرافت حضور یافت و با جمعی از اساتید این دانشگاه به مناسبت روز معلم دیدار و گفتگو کرد.

سپس نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از فرهنگستان هنر و بخش های نمایشگاهی این فرهنگستان اظهار کرد: نمایشگاهی از آثار معلمان هنر شهر تهران در این فرهنگستان برگزار شد که اتفاق بسیار خوبی بود.

محمدی شهردار منطقه در این خصوص با اشاره به ایجاد گذر هنر گفت: این گذر قرار است در منطقه ۶ شهر تهران ایجاد شود و در تلاش هستیم این موضوع هرچه سریع تر و در طول ماه‌های آینده افتتاح شود.

در ادامه نادعلی ضمن بازدید از روند ساخت همراه سرای پناه گفت: مجموعه همراه سرای پناه با سرعت در حال تکمیل است و با توجه به وجود چند بیمارستان در منطقه ۶ تهران تکمیل این پروژه می تواند کمک خوبی به این منطقه باشد.

محمدی نیز از آمادگی این پروژه به منظور افتتاح در روزهای آتی خبر داد و گفت: وجود برخی از بیمارستان ها در منطقه ۶ بسیاری از هموطنانمان به شهر تهران مراجعه می کنند که همراهان این بیماران نیازمند اسکان هستند و همراه سرای پناه نیز با می تواند برای اسکان همراهان بيماران کمک شایانی باشد.

محمدی ادامه داد: همراه سرای پناه چهار طبقه داشته و ظرفیت اسکان ۱۱۰ نفر را دارد و با تجهیزات کامل افتتاح خواهد شد . با کمک خیرین و مدیریت شهری تهران همراه سرای پناه در حال تکمیل و بازگشایی است؛ این همراه سرا از سال ۹۵ در حال ساخت است و زمین و پروانه ساخت توسط شهرداری تهران صورت گرفته و عمده هزینه توسط خیرین صورت گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از موزه هنرهای معاصر و از مدرسه استثنایی باغچه‌بان بازدید کرد و ادامه داد: با توجه به جلسه مشترک با مدیران موزه هنرهای معاصر داشتیم بنا بر این شد مشکلات موزه های هنرهای معاصر توسط شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران پیگیری شود.

نادعلی همچنین عملکرد شهرداری منطقه ۶ در زمینه های فرهنگی را موفق دانست. وی افزود: یکی از مشکلات موجود در موزه هنرهای معاصر بحث پارکینگ بود که مقرر شد این موضوع پیگیری و حل شود؛ همچنین خانه موزه باغچه‌بان مرمت و بازسازی خواهد و این موضوع را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

همچنین در ادامه طرح چهارشنبه های فرهنگی نادعلی با معاونان و مدیران منطقه ۶ شهرداری تهران و همچنین نخبگان فرهنگی این منطقه با رویکرد فرهنگی دیدار و  گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران و محمدی شهردار منطقه با خانواده شهید گودرزی از شهدا دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد و سپس در مسجد جلیلی خیابان ایرانشهر منطقه ۶ تهران حضور پیدا و با شهروندان این منطقه دیدار کردند.

نظرات

captcha
  • علی تابع، دانشجو معلم 17 مرداد

    سلام و احترام لطفا پوستر و شماره حساب جهت کمک به رفع نقایص امکاناتی همراه سرا را برای بنده جهت نشر در کانال ارسال کنید 🌺 خدا خیرتان دهد. ایتا @teacher_fc

اخبار مرتبط