1402/02/17-20:20
با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی، معاونان شهرسازی و مدیران دفاتر توسعه مناطق صورت گرفت؛

بررسی موردی چالش های نوسازی مناطق در کارگروه ویژه بافت فرسوده

بررسی موردی چالش های نوسازی مناطق در کارگروه ویژه بافت فرسوده

موانع و چالش های نوسازی بافت های فرسوده در کارگروه ویژه بافت فرسوده با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی، معاونان شهرسازی و معماری و مدیران دفاتر توسعه مناطق مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، با توجه به ابلاغ بند ۱۵ ضوابط طرح تفصیلی شهر تهران و تسهیل روند ساخت و ساز در بافت فرسوده، در راستای رفع مسائل و مشکلات ساخت و ساز و تسریع فرایند صدور پروانه در بافت، جلسه ای به میزبانی سازمان نوسازی با حضور معاونان شهرسازی و معماری مناطق ۲۰، ۱۷، ۱۵، ۱۴، ۱۳، ۱۲، ۱۰، ۹ و ۷، مدیرعامل سازمان نوسازی، معاون توسعه محله ای، مدیر اداره راهبری دفاتر و مدیران دفاتر توسعه مناطق مذکور برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، مدیرعامل سازمان به همراه معاون توسعه محله ای و مدیر اداره راهبری دفاتر بصورت جداگانه با معاونان شهرسازی و معماری و مدیر دفتر توسعه هر منطقه دیدار کردند و به بررسی چالش ها و موانع نوسازی در هر منطقه پرداختند.

مدیران دفاتر توسعه محله در این جلسه گزارشی جامع از آخرین اقدامات انجام شده در منطقه و آخرین وضعیت صدور پروانه های نوسازی و پروژه های تجمیعی ارائه کردند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن تأکید بر ضرورت تحقق تعهدات سال جاری سازمان در بخش های صدور پروانه و پروژه های تجمیعی، عنوان کرد: با تشکیل کارگروه ویژه بافت و با حضور مسئولان مربوطه، موانع و چالش های نوسازی در هر منطقه، به تفکیک مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیمات لازم برای حل موانع و تسریع نوسازی اتخاذ خواهد شد.

شایان ذکر است این کارگروه با همکاری سازمان نوسازی و شهرداری مناطق به منظور ایجاد روند یکپارچه در بکارگیری ضوابط طرح تفصیلی در بافت و نیز بررسی پرونده هایی که حسب شرایط با چالش مواجه هستند ایجاد شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط