1402/02/17-22:25

پیشرفت ۸۰ درصدی عریض ترین پل موتوررو تهران در منطقه ۱۵

پیشرفت ۸۰ درصدی عریض ترین پل موتوررو تهران در منطقه ۱۵

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۵ از پیشرفت ۸۰ درصدی دومین پل موتوررو در میدان ثامن الحجج(ع) منطقه ۱۵ بمنظور تردد ایمن راکبين موتور خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده با اشاره به اینکه طرح احداث پل موتور رو در این معبر با هدف افزایش ایمنی و کاهش آمار تصادفات فوتی در بزرگراه امام رضا(ع) و میدان ثامن الحجج(ع) در دستور کار این معاونت قرار گرفت افزود: مطالعات لازم درخصوص مکان يابي و جانمايی مناسب پل موتور رو صورت گرفت و این پل در میدان آقانور در حال احداث می باشد.

او با اشاره به اینکه با احداث این پل، موتور سواران به سهولت می توانند از عرض بزرگراه تردد کنند گفت: با تلاش مجموعه همکاران این پروژه به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است.

لواف زاده به تشریح مشخصات فنی عریض ترین پل موتوررو تهران پرداخت و افزود: پروژه اصلاح هندسی میدان آقانور شامل یک دستگاه پل کابلی موتوررو و پل عابر پیاده است که  نصب عرشه پل کابلی موتوررو با طول عرشه بیش از ۱۰۰ متر و عرض ۲/۸ متر به اتمام رسیده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در پایان خاطر نشان کرد: عملیات نصب رمپ های موتورروی این پروژه در حال انجام است و تا پایان شهریور به اتمام خواهد رسید.

بر پایه این گزارش؛ پل عابر پیاده این پروژه ترافیکی سال گذشته به اتمام رسیده است و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط