1402/02/19-12:45
به منظور بهبود کیفیت زندگی برای شهروندان صورت گرفت؛

اجرای طرح نهضت آسفالت و مرمت معابر در منطقه ۱۴

اجرای طرح نهضت آسفالت و مرمت معابر در منطقه ۱۴

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ از برنامه ریزی جهت اجرای طرح نهضت آسفالت و مرمت معابر در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امیری با اشاره به هم اندیشی صورت گرفته برای اجرای طرح نهضت آسفالت و مرمت معابر در منطقه که با حضور روسای فنی جدید نواحی شش گانه برگزار شد، از تصمیمات نهایی برای اجرای هماهنگ و برنامه ریزی شده این طرح در منطقه خبر داد.

وی افزود: نقشه راه بهسازی روکش آسفالت معابر شهر تهران تدوین و برای اجرا طی نیمه نخست سال ۱۴۰۲ آماده و کدهای اعتباری با موضوع آسفالت بر اساس برنامه اجرایی و عملیاتی برای نواحی شش‌گانه به تفکیک تهیه شده است.

امیری با اشاره به اینکه بهسازی معابر شهری با هدف ارتقای سطح ایمنی و سرویس دهی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر امری ضروری است، تاکید کرد: به منظور ارتقای عمر مفید آسفالت، لازم است مسئولان اجرایی و نظارتی در نواحی بر حسن اجرای این عملیات نظارت داشته باشند تا از این طریق بتوانیم ضمن اجرای احسن طرح نهضت آسفالت و مرمت معابر شاهد کسب رضایت حداکثری شهروندان نیز باشیم.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه این طرح در محورهای درجه سه اجرایی می شود، از برنامه ریزی و شناسایی برای انتخاب معابر به ویژه معابر مهم و مورد درخواست شهروندان برای اجرای این طرح خبر داد.

وی با تاکید بر هماهنگی با شرکتهای خدمت رسان و  پلیس راهور قبل از شروع عملیات جهت شناسایی چالش ها و رفع و رجوع مشکلات موجود در محلات ابراز امیدواری کرد: با این همیاری و هماهنگی و اجرای به موقع طرح، شهروندان تحولی اساسی در سطح محلات منطقه شاهد خواهند بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط