1402/02/19-13:41
فرزاد هنرور:

ضایعات فلزی جان تازه ای در منطقه شش می گیرند

ضایعات فلزی جان تازه ای در منطقه شش می گیرند

شاید روزی که فرفره های رنگی بزرگراه شهید مدرس در محدوده منطقه شش را می دیدیم، باورش سخت بود که اینها از ضایعات و پسماندهای فلزی زندگی صنعتی باشد، ضایعاتی که الان به چهره شهر رنگ و جلوه خاصی بخشیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این اقدام هنرمندانه به سراغ فرزاد هنرور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه رفتیم، او در این خصوص می گوید: آلودگی های ناشی از مصرف در زندگی انسانی همواره دردسرساز بوده است ما به کمک همکاران خوش ذوقی که در منطقه داریم تلاش می کنیم با بازیافت و استفاده درست مواد دوریختنی تا حد زیادی آلودگی زیست محیطی و بصری در بخش مرکزی پایتخت را کاهش دهیم.

فرفره های رنگی که برای استقبال از بهار در بزرگراه مدرس نصب شده بودند و خیلی از شهروندان تهرانی با آنها عکس ثبت کردند از همین تکه های زمخت آهنی ساخته شده بود هنرور گفت: اقدامات همکارانم به این موضوع محدود نمی شود بلکه سفره هفت سین امسال و تمامی پل ها، دریچه ها و حتی برای تعمیر و بازسازی سطل های زباله پارکی نیز از همین قطعات مرده از کارافتاده ساخته می شود.

او ادامه داد: همکارانم در حوزه خدمات شهری با ذوق هنرمندانه ای که نشات گرفته از تعهد کار و تلاش برای خدمت خالصانه به شهروندان است تلاش می کنند با دمیدن روح تازه به تکه های زمخت فلزات که تا قبل از این فقط بخشی از زباله های تولیدی منطقه بود، آنها را در زندگی شهری دوباره به کار بگیرند گاهی برای زیباتر کردن شهر و گاهی به عنوان وسیله ای که به نظم بیشتر در شهر کمک می کند.

هنرور در پایان تاکید می کند: ما در منطقه به هیچ عنوان خرید آهن آلات نداریم، آنچه برای ساخت پل و دریچه ها و اقدامات ۱۳۷+ لازم است با انتقال همین فلزات دور ریز به کارگاه آهنگری ساخته می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط