1402/02/19-23:36
به منظور روانسازی ترافیک و پیشگیری از تصادفات احتمالی انجام گرفت؛

رفع خطر از خطوط بی ار تی بزرگراه بسیج در منطقه ۱۴

رفع خطر از خطوط بی ار تی بزرگراه بسیج در منطقه ۱۴

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۴ از اجرای طرح های ایمن سازی بزرگراه های منطقه به منظور روانسازی ترافیک و کاهش مخاطرات احتمالی تصادفات خبرداد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، منا خلیلی گفت: در این راستا و به منظور ایمن سازی بویژه مسیر تردد اتوبوس های تندرو، عملیات رفع خطر در خطوط بی ار تی بزرگراه بسیج انجام شد. وی با اشاره به اینکه بزرگراه بسیج با توجه به حجم تردد و ترافیک همچنین مسیر ویژه اتوبوس های تندرو از شریان های عبوری مهم شرق پایتخت است، افزود: بر این اساس و با هدف کاهش تصادفات احتمالی و پیشگیری از حوادث، جداسازی مسیر خودرو های شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی و امداد رسان، اصلاح قوس با نیوجرسی در بزرگراه بسیج شمال به جنوب و جنوب به شمال و محافظت از دماغه لاین بی ار تی این بزرگراه انجام شد.

همچنین اقداماتی از قبیل مرمت تابلو خیابان دو طرفه در خیابان شهید فهمیده، مرمت پلی اورتان در دور برگردان رحیمی و افسریه و اصلاح تابلوهای داخل ایستگاه بی ارتی و بزرگراه بسبج قبل از بزرگراه محلاتی از جمله دیگر کارهای صورت گرفته ترافیکی است.

خلیلی با اشاره به اجرای عملیات نصب و مرمت گاردیل و گل گاردیل و تابلوهای ترافیکی در این بزرگراه و بزرگراه امام علی(ع) جهت آشکارسازی المان های ترافیکی یاداور شد: به منظور ایمن سازی محورهای عبوی، فعالیت های حوزه ترافیک در این محورهای استمرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط