1402/02/20-12:38
شهردار منطقه یک در پایش محلات:

تکمیل پروژه های نیمه کاره در اولویت طرح های محلی قرار دارد

تکمیل پروژه های نیمه کاره در اولویت طرح های محلی قرار دارد

تمام تلاش مجموعه شهرداری منطقه یک اجرا و تکمیل پروژه های تعریف شده است تا پروژه ای نیمه کاره و رها شده در سطح منطقه باقی نماند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در پایش از محلات شمال تهران با اشاره به پروژه های اجرایی گفت: تکمیل پروژه تفرجگاهی خرگوش‌دره، تکمیل پروژه سوله بحران یاران در سال جاری، افتتاح مجموعه های ورزشی نیمه کاره و... از اقدامات مهم مدیریت شهری در دوره کنونی است 

او افزود: پروژه تفرجگاهی خرگوش دره که در سال های قبل متوقف شده بود با اعتبار بودجه مصوب سال جاری، مجدد وارد فاز اجرا و تکمیل می شود و ساماندهی احداث پارک حاشیه ای و پیاده راه در کنار مسیل دارآباد در ضلع جنوب محلۀ باقلازار از دیگر پروژه‌های شهری مصوب شده است تا با اجرای فضای سبز مناسب از حالت خاکی خارج و قابل استفاده برای شهروندان شود.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: ۲۷ محله در شمال تهران در حال پایش و تنظیم مصوبات است و با توجه به محدودیت اعتبار و بودجه در اختیار، سعی داریم با تدبیر و برنامه ریزی در همه محلات نیازهای اساسی رفع شود و در دور دوم بازدیدها این مصوبات دوباره پایش و از معاونان درخصوص پیشرفت مصوبات گزارش لازم اخذ خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط