1402/02/20-12:42
با مشارکت دانشكده فنی دخترانه دكتر شريعتی انجام می شود؛

برگزاری کارگاه مهارت آموزی ویژه بانوان سرپرست خانوار شاغل مراكز كوثر شهر تهران در منطقه ۱۹

برگزاری کارگاه مهارت آموزی ویژه بانوان سرپرست خانوار شاغل مراكز كوثر شهر تهران در منطقه ۱۹

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از برگزاری كارگاه مهارت آموزی دوخت البسه و تعمیر دستگاه ها ويژه بانوان سرپرست خانوار شاغل در مركز كارآفرينی كوثر سطح شهر در محل دانشكده دخترانه شريعتی اين منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور با اشاره به اهمیت ارتقاء كيفيت زندگی زنان سرپرست خانوار در ابعاد جسمی، اجتماعی و اقتصادی افزود: این امر نيازمند برنامه ريزی برای هدفمند شدن خدمات آموزشی، مهارت آموزی، ارتقاء شغلی و توانمند سازی بانوان دارد.

او ادامه داد: در همین راستا طی پيگيری های انجام شده اداره امور بانوان منطقه زنان سرپرست خانوار شاغل در مركز كارآفرينی كوثر كه نياز به آموزش خیاطی دارند به منظور ايجاد فرصت شغلی شناسایی می شوند تا علاوه بر تسهيل در فرايند توانمندسازی آنها رضايتمندی در پی داشته باشد.

به گفته این مسئول كارگاه مهارت آموزی با هدف افزايش و ارتقاء توانايی ها و مهارت های زيستی، روانی، اجتماعی و كيفيت زندگی جمعيت هدف و توانمندسازی خانواده های زنان سرپرست با هماهنگی و مشاركت دانشكده دخترانه شريعتی و حمايت اداره كل امور بانوان در محل تالار فرهنگ اين دانشكده در حال برگزاری است كه پس از پايان دوره زمينه اشتغالزايی برای علاقمندان فراهم می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط