1402/02/21-13:36
اصلاح و ساماندهی ترافیکی میدان سبلان صورت گرفت؛

آغاز عملیات اصلاح و ساماندهی ترافیکی میدان سبلان در تقاطع با بزرگراه شهید صیاد شیرازی

آغاز عملیات اصلاح و ساماندهی ترافیکی میدان سبلان در تقاطع با بزرگراه شهید صیاد شیرازی

شهردار منطقه ۷ از آغاز عملیات اصلاح و ساماندهی میدان سبلان واقع در این منطقه با هدف کاهش بار ترافیکی این بخش از منطقه و ارتقا رضایت شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان با بیان این مطلب افزود: با توجه به وضعیت موجود در میدان سبلان و میزان تردد وسایل نقلیه در محور بزرگراه شهید صیاد شیرازی مسیر جنوب به شمال و بالعکس و ورود به رمپ میدان، مسیر شرق به غرب و بالعکس در مسیر خیابان شهید قدوسی و خیابان جانبازان شاهد تداخل حرکتی، راهبندان‌های طولانی و ترافیک سنگین در این محور هستیم.

وی تاکید کرد: دستورالعمل اصلاح و ساماندهی ترافیکی میدان سبلان در تقاطع با بزرگراه شهید صیاد شیرازی در سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت و از همین رو با برگزاری جلسات کارشناسی به صورت تخصصی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور مدیران فنی پلیس راهور تهران بزرگ، توانستیم منجر به اخذ مصوبه از کمیسیون شبکه معابر شهرداری شویم.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: طرح نهایی و فاز دوم اجرایی پروژه مذکور از سوی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران تدوین و برای اجرا به سازمان فنی و مهندسی عمران شهرداری تهران و همچنین منطقه ۷ ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به انتخاب پیمانکار مجری و انسداد مسیر با مشخص شدن معابر جایگزین در محدوده پروژه نسبت به تجهیز کارگاه اقدام و فعالیت عمرانی پروژه آغاز شد، حصار کشی کارگاه فعالیت های عمرانی این پروژه انجام و عوامل فنی‌در کارگاه مستقر هستند.

به گفته آبادیان؛ در زمان اجرای پروژه شهروندان از مسیرهای جایگزین شامل خیابان قدوسی دوربرگردان ابتدای خیابان گوهری برای دسترسی به خیابان سبلان و بزرگراه شهید صیاد شیرازی شمال، شهید سلیمانی غرب و در نهایت دسترسی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی جنوب استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در پایان این طرح وسایل نقلیه‌ای که از محور شمال به جنوب شهید صیاد شیرازی از طریق رمپ وارد میدان می‌شوند و یا در مسیر غرب در خیابان شهید قدوسی در حرکت هستند، برای ورود به محور جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی دیگر وارد میدان سبلان نشده و به جای آن از مقابل خیابان شهید قدوسی با چپگردی که ایجاد خواهد شد وارد لوپ جدید شده و دیگر تلاقی حرکتی خودروها را شاهد نخواهیم بود.

شهردار منطقه ۷ در پایان افزود: از شهروندان تقدیر و تشکر ویژه ای دارم که با صبوری و شکیبایی خود ما را در اجرای این پروژه همیاری می کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط