1402/02/22-13:16

مزین شدن معبری در منطقه ۱۵ به نام شهیدان سجادی

مزین شدن معبری در منطقه ۱۵ به نام شهیدان سجادی

آیین رونمایی از تابلوی نامگذاری شهیدان سید علی و ابراهیم سجادی در منطقه ۱۵ با حضور خانواده معظم شهید و شهردار و مديران منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شيری شهردار منطقه درباره اين خبر گفت: با ابلاغ شورای اسلامی شهر تهران خيابان گلستان چهارم در بلوار ابوذر به نام شهیدان سیدعلی و سید ابراهیم سجادی نامگذاری شد.

او با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویتهای ما در منطقه است، افزود: هدف از پلاک کوبی معابر به نام شهدا ترويج الگوی شهيد و نيز زنده نگهداشتن نام و یاد آنهاست و برای اين موضوع شورای اسلامی شهر تهران جلسات اختصاصی نامگذاری برگزار مي کند.

به گفته او؛ این نامگذاری نخستین معبری است که در سال ۱۴۰۲ به نام شهدای معظم و گرانقدر میهن اسلامی در اين منطقه انجام شده است و با این نامگذاری، تعداد کل معابر نامگذاری شده منطقه ۱۵ به نام شهدا و اسامی ارزشی به ۱۳۹۸ معبر می رسد.

این گزارش حاکی است؛ مراسم رونمایی از تابلوی شهیدان دفاع مقدس سید ابراهیم و سید علی سجادی با حضور شهردار منطقه؛ معاونین اجتماعی و فرهنگی، شهرسازی و معماری، خدمات شهری و محیط و زیست، فنی و عمران، حمل‌ونقل و ترافیک، شهردار ناحیه ۲، خانواده معظم شهيد و معتمدین محل برگزار شد.

برپایه این گزارش؛ شهید سید ابراهیم سجادی در سال ۱۳۶۲ و شهید سید علی سجادی در سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط