1402/02/22-18:58
به منظور نظارت بر ایمنی سرانه ها ی عمومی انجام شد؛

رصد ظرفیت ها و چالش های بازارگل محلاتی در منطقه ۱۴

رصد ظرفیت ها و چالش های بازارگل محلاتی در منطقه ۱۴

وضعیت ایمنی بازار گل و گیاه شهید محلاتی در ایام روزهای گرم اولیه سال و با حضور شهردار منطقه، نماینده آتش نشانی، مدیران بازار گل، مدیران ارشد و کارشناسان شهرداری و دادسرا و شهردار ناحیه ۵ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، تیم نظارتی مشترک شهرداری، آتش نشانی، دستگاه های نیروی انتظامی و قضائی با هدف بررسی میزان پیشرفت فیزیکی ایمنی بازار گل، از این بازار فرامنطقه ای بازدید کردند.

شهردار منطقه۱۴ در حاشیه این رصد میدانی با بیان اینکه بازار گل شهید محلاتی در منطقه ۱۴ از اولین پایگاه های عرضه گل و گیاه تهران است که در ایام فصل اولیه سال با تراکم بالای جمیعت مواجه است، گفت: به درخواست شهرداری منطقه و با توجه به اهمیت تامین ایمنی این بازار گل در آستانه گرمای هوا در روز های آینده و اینکه حجم زیادی از جمعیت برای خرید به بازار گل شهید محلاتی می آیند، شهرداری منطقه در کنار سایر نهادهای خدمت رسان چون آتش نشانی، پلیس راهور و نیرو انتظامی پای کار آمده است.

وی با اشاره به بازدید میدانی از وضعیت این بازارگل وگیاه ابراز امیدواری کرد: با همکاری نهادهای متولی و خدمت رسان و اتخاذ تصمیمات لازم و با نظارت مراجع قضایی، این ظرفیت منطقه ساماندهی و مشکلات آن مرتفع شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط