1402/02/22-19:25

رونق دوباره سرای محله مطهری منطقه ۱۵ در باب الرضای تهران

رونق دوباره سرای محله مطهری منطقه ۱۵ در باب الرضای تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: با بهسازی سرای محله شهید مطهری این مجتمع فرهنگی رونق تازه ای برای ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی اسمعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در اين باره ادامه داد: عملیات بهسازی و نوسازی سرای محله شهید مطهری در راستای ارتقای زیبایی بصری، تقویت روحیه شهروندان، شادابی و نشاط و رضایت آنان با پیگیری‌های سرپرست سرای محله مطهری ناحیه یک و با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل های هنرمندان و کارکنان سرا با کمترین هزینه انجام شد تا این مجتمع فرهنگی با شمائل جديد در اختيار شهروندان محترم قرار گيرد.

او در تشریح اقدامات انجام شده در بازسازی این سرا افزود: اجرای عملیات رنگ آمیزی، ایزوگام و احداث سرویس بهداشتی، بهسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی، بهسازی شبکه روشنایی، اجرای تزئینات و دکوراسیون داخلی به سبک سنتی، ایرانی اسلامی با کاشی های هنری و اشعار زیبای شاعران شاخص ایرانی و بهسازی تمام پرده های سرا از جمله این اقدامات است.

اسمعیلی با اشاره به اینکه سرای محله مطهری با سه طبقه در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی واقع است، افزود: بهسازی و نوسازی این مجتمع مورد استقبال شهروندان بوده و اکنون دوره ها و کلاس های ورزشی، موسیقی، خیاطی، زبان، کامپیوتر، نقاشی، بافتنی، قرائت و حفظ قرآن، کلاس های تقویتی درسی، مشاوره های خانواده، فردی و تغذیه، کنترل خشم و مهارت زندگی در آن برگزار می شود.

برپایه این گزارش؛ علاقه مندان برای بهره مندی از کلاسهای فرهنگی، ورزشی و هنری این سرای محله می توانند با مراجعه حضوری به این سرا واقع در میدان خراسان، خیابان ۱۷ شهریور جنوبی چهارراه منصور جنب مجتمع تجاری رضوان و یا با شماره تلفن ۳۳۶۸۶۸۲۲ تماس بگيرند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط