1402/02/25-10:28
در مراسم تقدیر از مسئولان خانه های سلامت منطقه ۱۹ تأکید شد؛

تحقق حال خوب شهروندان با ارتقاء شاخص های سلامت روان

تحقق حال خوب شهروندان با ارتقاء شاخص های سلامت روان

مراسم تقدیر از مسئولان خانه های سلامت با حضور تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی، فاطمه داداش زاده مدیر سلامت منطقه و مسئولان سلامت برگزار و بر ارتقاء شاخص های سلامت روان برای تحقق حال خوب شهروندان تأکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، فرهادی ضمن عرض خدا قوت و تقدیر از زحمات مسئولان خانه های سلامت افزود: فعالیت های سلامت محور به واسطه ضعف زیر ساخت ها در حوزه بهداشت، درمان و خدمات پزشکی در منطقه که کاملا مشهود است کاری بس دشوار و نیازمند پیگیری و هماهنگی های زیادی در راستای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به شهروندان شریف منطقه است.

او با تأکید بر اینکه فعالیت در حوزه سلامت قابل توجه و تقدیر است بیان کرد: با توجه به جمعیت شناور در این منطقه ما در قبال مردم مسئولیت و تعهد داریم تا برنامه ها و خدمات متنوع برای اقشار مختلف کودکان، بانوان، سالمندان و... تدارک دیده تا چه بسا فارغ از مسائل و مشکلات زندگی شهر نشینی باعث ایجاد شور و نشاط و حال خوب آنها شود.

فرهادی از سلامتی و امنیت به عنوان دو نعمت مغفول یاد کرد و گفت: موضوع سلامتی بر سایر مسائل اولویت دارد و از وظایف ذاتی هر کشور این است که سلامت را به جامعه خود هدیه دهد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه ما مکلف به تکلیف هستیم خاطر نشان کرد: در حد وسعمان تلاش خواهیم کرد تا با ظرفیت های موجود، جلب مشارکت گروه های جهادی، خیرین و... با توجه به کمبود سرانه های بهداشتی و درمانی در ارتقاء شاخص های سلامت روان شهروندان کوشا باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه اداره سلامت منطقه ۱۹ در بین مناطق عملکرد مطلوبی دارد برای فعالان در این حوزه آرزوی سلامتی، تندرستی و تلاش هرچه بیشتر در راستای ایجاد حال خوب و نشاط اجتماعی در بین شهروندان کرد.

براساس این گزارش در این مراسم فاطمه داداش زاده مدیر سلامت منطقه گزارشی درخصوص اقدامات و خدمات ارائه شده به شهروندان در گرامیداشت هفته سلامت ارائه کرد و سپس مسئولان خانه های سلامت با اهدای لوح و هدیه توسط شهردار منطقه تقدیر شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط