1402/02/25-10:58

مزین شدن معبری در منطقه ۱۵ به نام شهید محمد ترابی

مزین شدن معبری در منطقه ۱۵ به نام شهید محمد ترابی

آیین رونمایی از تابلوی نامگذاری شهید محمد ترابی در منطقه ۱۵ با حضور خانواده معظم شهید و شهردار و مديران منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شيری شهردار منطقه درباره اين خبر گفت: با ابلاغ شورای اسلامی شهر تهران کوچه ایی در محله هاشم آباد به نام شهید دفاع مقدس محمد ترابی نامگذاری شد.

او با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های ما در منطقه است، افزود: هدف از پلاک کوبی معابر به نام شهدا ترويج الگوی شهيد و نيز زنده نگهداشتن نام و یاد آنهاست و برای اين موضوع شورای اسلامی شهر تهران جلسات اختصاصی نامگذاری برگزار می کند.

به گفته او؛ این نامگذاري دومین معبري است که در سال ۱۴۰۲ به نام شهدای معظم و گرانقدر میهن اسلامی در اين منطقه انجام شده است و با این نامگذاری، تعداد کل معابر نامگذاری شده منطقه ۱۵ به نام شهدا و اسامی ارزشی به ۱۳۹۹ معبر می رسد.

این گزارش حاکی است؛ مراسم رونمایی از تابلوی شهید دفاع مقدس با حضور شهردار ناحیه ۲، امام جماعت مسجد امام زمان(عج) حجت الاسلام حاج آقای پهلوانیان، رییس ایثارگران و مدیر روابط عمومی و خانواده معظم شهيد و معتمدین محل برگزار شد.

برپایه این گزارش؛ شهید محمد ترابی در سال ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط