1402/02/27-15:13
از ابتدای سال انجام شد؛

اجرای بیش از ۲۰هزار مترمربع روکش آسفالت مکانیزه در معابر منطقه ۱۴

اجرای بیش از ۲۰هزار مترمربع روکش آسفالت مکانیزه در معابر منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای بیش از ۲۰ هزار مترمربع روکش مکانیزه آسفالت در راستای بهبود زیرساخت ها، بهسازی معابر و محورهای مواصلاتی در منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پو با اشاره به  توزیع بیش از ۴هزار ۵۰۰ هزار تن آسفالت تا نیمه ابتدایی اردیبهشت در نقاط مورد نیاز و پیش بینی شده از معابر و محورهای عبوری منطقه گفت: با صرف این تناژ آسفالت محورهای مهم مواصلاتی جنوب منطقه با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه بهسازی و مناسب‌سازی شده است.

سالاری پور با بیان اینکه بهسازی معابر و محورهای عبوری به لحاظ عبور و مرور شهروندان و روانسازی ترافیکی، از مهمترین فعالیت‌های سال جدید است، افزود: در این راستا محورهای مهم عبوری منطقه با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه درحال مناسب سازی است.  

سالاری پور با بیان اینکه علاوه بر روکش مکانیزه، جهت رفاه و سهولت تردد شهروندان عملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت به صورت مستمر در سطح منطقه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کیفیت آسفالت معابر و بهبود زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری. مناسب سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در سایر خیابان ها و محورهای اصلی و فرعی منطقه ۱۴ همچنان اجرا می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط