1402/02/30-21:44
نظری تاکید کرد؛

حضور بیش‌از ۲۰۰ آتش نشان و ۱۱ ایستگاه آتش نشانی در عملیات اطفا حریق انبار موتورسیکلت در میدان رازی/ اخطار پنجم شهرداری روی درب انبار

حضور بیش‌از ۲۰۰ آتش نشان و ۱۱ ایستگاه آتش نشانی در عملیات اطفا حریق انبار موتورسیکلت در میدان رازی/ اخطار پنجم شهرداری روی درب انبار

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به آتش‌سوزی انبار موتورسیکلت در میدان رازی گفت: بیش ۲۰۰ آتش‌نشان از ۱۱ ایستگاه در این عملیات حضور داشتند.

به گزارش شهردارآنلاین؛ حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با شهر با پرداختن به آتش‌سوزی انبار موتور سیکلت در میدان رازی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۳۴ ظهر امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به وسعت حدودی سه هزار متری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و سه دقیقه بعد، ساعت۱۱:۳۷ آتش نشانان در محل حادثه حضور پیدا کردند و با توجه به وسعت آتش سوزی، یازده ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.وی افزود: در این حادثه مناطق مختلف و به ویژه منطقه۱۱ شهرداری تهران که نزدیک محل حادثه بود، حضور و پشتیبانی مناسبی در این حادثه داشتند.

وی ادامه داد: مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۷ شهرداری تهران، برای رسیدن تانکرهای آب و سایر پشتیبانی ها در این عملیات نقش داشتند.

نظری گفت: بیش ۲۰۰ آتش‌نشان از ۱۱ ایستگاه در این عملیات حضور داشتند و از حضور نیروهای انتظامی و راهور برای همکاری و ایجاد شرایط مناسب تشکر می کنم.

نظری گفت: این انبار چندین اخطار داشته و ۵ اخطار فقط در سال ۱۴۰۱ از شهرداری ناحیه دریافت کرده بود. آخرین اخطار شهرداری هم هنوز بر روی درب این انبار موجود است. سازه‌ی نامناسبی که در این ساختمان به صورت سوله وجود داشت و هواکش های بالادستی باعث شدت گرفتن آتش شد. همچنین دیوارهای نامناسب و فنس های نامناسب، کار را برای آتش نشانان سخت کرده بود.

نظری ادامه داد: از صاحبان مشاغل خواهش می کنیم که به اخطارهای شهرداری توجه کنند تا دچار این اتفاقات نباشیم؛ این اولین مورد نبوده و اگر توجه نکنند، آخرین اتفاق نخواهد نبود. دونفر از همکاران آتش‌نشانی در این حادثه دچار مصدومیت سطحی شدند؛ امیدوارم با همکاری و همیاری همدیگر، کمتر شاهد این حوادث ناگوار باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط