1402/03/02-10:47
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ خبر داد:

مراحل پایانی احداث دو ساختمان اسکان کارگری در شمال شرق تهران

مراحل پایانی احداث دو ساختمان اسکان کارگری در شمال شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ از مراحل پایانی و اتمام کار انشعابات دو اسکان کارگری این منطقه خبر داد و گفت: با نصب انشعابات آب، برق و گاز دو ساختمان اسکان کارگری جعفر پناه و اسکان کارگری ناحیه ۳ و ۷ در مراحل پایانی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، "نادر حیدرزاده" با اعلام این خبر گفت: با توجه به احداث دو ساختمان اسکان کارگری در این منطقه و عدم هرگونه تاسیسات زیرساختی در محل این ساختمان‌ها، لذا با هماهنگی و پیگیری های به عمل آمده نسبت به لوله گذاری آب و انشعابات گاز و برق هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

معاون شهردار این منطقه در ادامه افزود: توسعه شبکه آب به طول ۵۵۰ متر انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته و انشعاب گاز به طول ۵۰۰ متر در حال لوله گذاری است و همچنین جهت تامین برق نیز نسبت به اخذ انشعاب برق ۳ فاز ۵۰ آمپر اقدام و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

او در خصوص اتصال برق اسکان کارگری ناحیه ۳ و ۷ گفت: با توجه به عدم وجود شبکه برق و آب نسبت به توسعه شبکه، کابل گذاری و نصب ترانسفور ماتور هوایی و تامین برق ساختمان اقدامات لازم بعمل آمده، همچنین در خصوص تامین آب پس از لوله گذاری به طول ۲۰۰ متر از خیابان هنگام تا ساختمان اسکان گارکری در خصوص نصب انشعاب مجموعه نیز اقدام شده است.

حیدرزاده در ادامه افزود: انشعاب گاز اسکان کارگری منوط به محوطه سازی و احداث دیوار پیرامونی میباشد که پس از اجرای این عملیات علمک گاز نیز در محل نصب خواهد شد.

گفتنی است معاونت فنی و عمرانی در همه این مراحل زمان را به حداقل رسانده تا خللی در روند تکمیل ساختمان اسکان کارگری ایجاد نشود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط