1402/03/02-12:28

بزرگترین شهردخت شهر تهران در منطقه ۱۹ افتتاح و به بهره برداری رسید

بزرگترین شهردخت شهر تهران در منطقه ۱۹ افتتاح و به بهره برداری رسید

آیین افتتاح شهر دخت و سالن کنفرانس بانو طوبی کرمانی بوستان بانوان منطقه ۱۹ با حضور فاطمه قاسم پور نماینده تهران و رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، محمد امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی، مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران و تورج فرهادی شهردار منطقه و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، فرهادی با اشاره به اینکه با افتتاح این شهردخت هفتمین مرکز ویژه دختران در شهر تهران فعالیت خود را آغاز می کند افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه به فناوری، توسعه و تولید دانش بنیان این مجموعه راه اندازی و در اختیار دختران عزیز شهر تهران قرار می گیرد.

او ادامه داد: شهر دخت خلاق و‌نوآور بوستان بانوان در فضایی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع در سه طبقه با امکانات متنوع آماده بهره برداری است و با توجه به رویکرد شهردارتهران در آینده نزدیک این مرکز به پارک فناوری تبدیل می شود که علاوه بر کارکرد محلی می تواند کارکرد ملی نیز داشته باشد.

به گفته این مسئول، مشاورین شهر دخت خلاق و‌نوآور بوستان بانوان در حال امکان سنجی و تهیه بسته های متنوع و متفاوتی برای عملیاتی و اجرا کردن ایده های فناورانه در این مرکز هستند.

شهردار منطقه ۱۹ در آیین افتتاح شهردخت و سالن کنفرانس بوستان بانوان منطقه ۱۹ اظهار کرد: این سالن با ظرفیت بیش از ۹۵ نفر و با تمام امکانات لازم در اختیار بانوان منطقه قرار می گیرد و در کنار آن شهردخت را داریم که «شهردخت فناوری، خلاق و نوآور» است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از والده شهیده نسرین پورعزیز تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط