1402/03/02-14:49

بیش از ۱۱هزار مترمربع تراش و روکش آسفالت در معابر پرتردد منطقه ۸

بیش از ۱۱هزار مترمربع تراش و روکش آسفالت در معابر پرتردد منطقه ۸

۱۱هزار و هشتصد مترمربع از محور شهید ثانی، تراش و روکش آسفالت مکانیزه شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ در ادامه نهضت آسفالت ریزی معابر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه از اجرای ۱۱ هزارو هشتصد مترمربع تراش و روکش آسفالت مکانیزه در مسیر خیابان شهید ثانی تا پل آغاز خبر داد و گفت: این محور از معابر اصلی و مواصلاتی مهم منطقه ۸ تهران است که به بزرگراه امام علی(ع) متصل می‌شود و روزانه با عبور و مرور حجم زیادی از خودروها از این معبر مواجه هستیم.

شهردار منطقه۸ بهسازی معابر و محورهای عبوری را یکی از مهمترین فعالیت‌های سال جدید اعلام کرد و افزود: این عملیات عمرانی به طول ۲ کیلومتر طی یک هفته اخیر، با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان و روان سازی ترافیک با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه انجام شده است.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در ادامه به اصلاح و لکه‌گیری آسفالت به صورت مستمر در سطح نواحی سه‌گانه اشاره کرد و گفت: علاوه بر آسفالت ریزی مکانیزه در معابر اصلی از ابتدای اردیبهشت تا‌کنون، عملیات لکه‌گیری با تناژ ۱۳۳۰ تن و متراژ ۱۰ هزار مترمربع بر اساس نیاز سنجی و مطالبات شهروندان در ۱۸ معبر منطقه ۸ انجام گرفته است.

تنهایی در پایان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم خدمت‌رسانی منطبق با نیاز شهروندان باشد، تصریح کرد: بر اساس رصد‌های میدانی، معابری که در سطح منطقه نیاز به بهسازی دارد به صورت مستمر شناسایی می‌شوند و بر اساس اولویت‌بندی، عملیات عمرانی آن‌ها آغاز می‌شود.

گفتنی است شهرداری منطقه ۸ در ادامه نهضت آسفالت‌ریزی معابر، تراش و روکش آسفالت را در معابر کمیجانی، صادقی، براتی، رضوان، رحیمی و بختیاری با متراژ حدودی ۱۰ هزار مترمربع در دستور کار قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط