1402/03/03-12:27

رفع بیش از ۲۴ هزار مترمربع از آلودگی های بصری در منطقه ۱۳

رفع بیش از ۲۴ هزار مترمربع از آلودگی های بصری در منطقه ۱۳

بیش از ۲۴ هزار مترمربع از جداره های منطقه ۱۳ با استفاده از مواد پوشاننده و روش سندبلاست پاکسازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ گفت: به منظور زیبایی بصری، عملیات پاکسازی بیش از ۸هزار و ۴۰۰ مترمربع از جداره های منطقه۱۳ با استفاده از روش سندبلاست از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون توسط اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری ومحیط زیست انجام شده است.

او با اشاره به اینکه در همین راستا، بازدیدهای مستمر توسط نیروهای خدمات شهری به صورت روزانه از خیابان ها و معابر بزرگراهی منطقه با هدف پاکسازی و امحای تبلیغات غیرمجاز اجرایی می شود؛ گفت: همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بالغ بر ۱۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع از این موارد با استفاده از مواد پوشاننده پاکسازی شد.

محمدهادی علی احمدی، ساماندهی مناظر شهری را یکی از وظایف معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ عنوان کرد و افزود: فعالیت ها و اقدامات مربوط به پاکسازی جداره های شهری و رفع آلودگی های بصری توسط عوامل منطقه و در راستای بهبود و ارتقای کمی و کیفی منظر شهری با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: اقدامات مذکور آراستگی منظر شهر و ارتقای زیبایی نمای شهری را در پی دارد و در همین راستا شهروندان محترم لازم است قبل از نصب هرگونه بنر و پوستر، مجوز های لازم را اخذ کنند.

محمد هادی علی احمدی یادآور شد: طی دو ماهه اخیر جداول و کافوهای برق به مساحت بیش از ۲۱ هزار مترمربع رنگ آمیزی و زیباسازی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط