1402/03/03-16:26
در راستای افزایش ایمنی ترافیکی عابران؛

پنجمین آموزواره ترافیکی در منطقه ۱۴ آغاز شد

پنجمین آموزواره ترافیکی در منطقه ۱۴ آغاز شد

پنجمین «آموزواره فصلی حرکت» با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک، ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از اعمال ناایمن در چرخه عبور و مرور شهری در بین شهروندان، آغاز شد و شهروندان منطقه ۱۴ با ارسال آثار هنری و فرهنگی خود می توانند در این مسابقه بزرگ به رقابت بپردازند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، منا خلیلی سرپرست حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اینکه آموزواره حرکت یک رویداد آموزشی است که سازمان حمل و نقل و ترافیک بوده و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه آن را راهبری می کند، گفت: «رفت و آمد ایمن عابر پیاده» موضوع پنجمین دوره این آموزواره است و علاقه مندان در قالب مسابقه هنری و فرهنگی با هم به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه در ۴ دوره قبلی بیش از ۱۸۰۰ اثر از شهر وندان منطقه ۱۴ به آموزواره ارسال شده است که ۴ نفر از برگزیدگان این ۴ دوره ساکن منطقه ۱۴ بوده اند، افزود: شهروندان محلات مختلف منطقه ۱۴ در رده سنی ۶ تا ۱۸ سال می توانند در فرمت های نقاشی، داستان کوتاه، خاطره نویسی، فیلم یک دقیقه ای و عکس در این مسابقه این دوره شرکت کنند.

خلیلی افزود: شرکت کنندگان می توانند آثارشان را تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۲ به شماره ارتباطی 09365322047 ارسال و و برسر جوایز ارزشمند نقدی و غیرنقدی رقابت کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط