1402/03/04-22:30

نشست صمیمانه شهردار منطقه ۴ با اصحاب رسانه/لزوم تعامل دوسویه بین مدیریت شهری و رسانه ها

نشست صمیمانه شهردار منطقه ۴ با اصحاب رسانه/لزوم تعامل دوسویه بین مدیریت شهری و رسانه ها

شهردار منطقه ۴ طی نشست و دورهمی صمیمانه ای با اصحاب رسانه مطرح کشور و شهر دیدار کرد و به سوالات ایشان پاسخ داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن تبریک هفته روابط عمومی و روز آزاد سازی خرمشهر و زنده نگاه داشتن حماسه و رشادت های شهدای گرانقدر گفت: صد البته لازمه مدیریت شهری لزوم رسانه های پویایی است که با جریان سازی و نقش آفرینی ارزنده خود شرایطی را به وجود آورند که شهروندان بتوانند انتقادات سازنده خود را به مدیران شهری منتقل کنند.

او ادامه داد: در این راستا با نقش ارزنده ای که اصحاب رسانه دارند، مدیران شهری می توانند با انجام وظایف خود محیطی امن و مطلوب برای شهروندان فراهم نموده و قطعا احساس تعلق شهروندی در بین مردم بیشتر شده و شاهد مشارکت های مردمی بیشتری خواهیم بود.

کمالی زاده گفت: نقش پررنگ رسانه در انعکاس اقدامات، فعالیت ها، ایده ها، افتتاحیه ها و هرآنچه که در شهرداری یک منطقه انجام می شود ، بسیار ستودنی بوده که ما از این طریق از این دوستان پرتلاش تشکر می کنیم.

شهردار منطقه ۴ در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در این زمینه گفت: منطقه ۴ به عنوان منطقه ای که حدود ۱۰ درصد از مساحت و ۱۱ درصد از جمعیت تهران را تشکیل می دهد و وسعت آن حتی بیش از ۵ منطقه شهر است، به تبع آن دارای چالش ها، رسیدگی ها و درخواست های بیشتر شهروندان بوده و پشتکار بیشتری را برای کسب رضایت ایشان می طلبد.

او ادامه داد: خوشبختانه فعالیت های بسیار قابل قبولی در مدیریت شهری منطقه ۴ اتفاق افتاده است که می توان به پنج ماه پایانی سال گذشته که بیش از ۳۰ پروژه عمرانی در چهار مرحله در این منطقه اجرا و افتتاح شد، اشاره کرد.

کمالی زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص رتبه بندی منطقه ۴ در افتتاح پروژه ها گفت: خوشبختانه منطقه ۴ توانست در میزان حجم هزینه و تعداد پروژه ها رتبه نخست در بین مناطق ۲۲گانه را کسب کند.

در ادامه شهردار منطقه ۴ درخصوص هزینه های پروژه های مختلف، پروژه هایی که در سال جاری افتتاح خواهند شد، درخصوص مبحث نهضت آسفالت، توسعه خطوط مترو، اتوبوسرانی، صیانت از حریم شمال شرق شهر، و زمین های ذخیره برای مسکن و... پاسخگوی خبرنگاران بود.

کمالی زاده به طور ویژه به پروژه "سرزمین آسمانها " که منطقه ۴ را به قطب فرهنگی ورزشی تبدیل خواهد کرد، اشاره داشت و گفت: این پروژه عظیم ملی که در حال حاضر در مرحله تفاهم نامه است، در محدوده لویزان در آینده اجرایی خواهد شد و اوقات فراغت شهروندانمان را به طور احسن و شایسته ای پرخواهد کرد و این پروژه با عدد و رقم بسیار بالایی این منطقه را به قطب فرهنگی ورزشی شهر بدل خواهد کرد.

شهردار منطقه ۴ در پایان ضمن تقدیر از فعالان حوزه رسانه در خبرگزاری ها و روابط عمومی این منطقه خاطرنشان کرد: تعامل دو سویه بین مدیریت شهری و اصحاب رسانه رمز موفقیت مدیریت سلامت و رضایتمندی شهروندان خواهد بود چرا که همشهریان از زحمات و تلاش های مسوولان خود آگاه شده و خشنودی و رضایت آنها در کنار ارائه ایده ها و افکارشان مدیریت شهری را به سرمنزل مقصود خواهد رسانید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط