1402/03/05-14:48
به منظور گرامیداشت هفته روابط عمومی و با حضور مدیران ارتباطی سطح منطقه؛

اولین همایش مدیران روابط عمومی ادارات خدمت رسان در منطقه ۱۶ برگزار شد

اولین همایش مدیران روابط عمومی ادارات خدمت رسان در منطقه ۱۶ برگزار شد

همزمان با هفته روابط عمومی و به منظور تعامل هرچه بیشتر بین ادارات خدمت رسان سطح منطقه ۱۶، همایشی با عنوان "پل ارتباط" در سالن آمفی تئاتر شهرداری این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، همايش پل ارتباط باحضور سيد مرتضی روحانی شهردار منطقه، معاونين و مديران منطقه و با حضور مديران روابط عمومی ادارات خدمت رسان سطح منطقه اعم از: شرکت راه آهن، دخانيات، سيلو غلات و کلیه ادارات ستادی و اجرایی سطح نواحی ۶ گانه و همچنین فعالان رسانه ای محلات برگزار شد.

محمد حسين شيرازی مدير روابط عمومی شهرداری منطقه ١۶ و دبیر همایش پل ارتباط، ضمن تبریک هفته روابط عمومی به تمامی فعالان این عرصه اظهار داشت: افراد شاغل در روابط عمومی شجاعانه، با تدبیر و دور اندیش بوده و سعه صدر به دنبال حقیقت جویی هستند، ما این جایگاه را پاس داشته و قدردان زحمات شاغلین در این حوزه هستیم‌.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها با همه سختی ها فراز و نشیب ها و کمی و کاستی ها در این عرصه فعالیت می کنند، عنوان کرد: جایگاه روابط عمومی در دنیا با توجه به نقش کنونی آنها و بر اساس پیشرفت هادر عرصه در ارتباطات متحول شده است، روابط عمومی ها نقش مهمی در انعکاس عملکرد ادارات و از سویی ایجاد نشاط در جامعه عهده دار هستند.

مدير اداره روابط عمومی منطقه ١۶، روابط عمومی را پل ارتباط مخاطبان با دستگاه‌ها دانست، پلی که پایه‌های آن از اعتماد، اطمینان و اعتقاد دو طرف ساخته شده است، وقتی پایه‌های ارتباط روابط عمومی با مخاطبان بر اساس اصول انسانی و اخلاقی ساخته شده باشد، هم سازمان و هم مخاطب از این ارتباط موثر و تاثیرگذار سود می‌برند و از سوی دیگر تعامل هرچه بیشتر بین سازمان ها ایجادگر ارتباط موثر و در نتیجه گامی بزرگ در جهت همسو سازی ادارات در مدیریت یکپارچه شهری است.

در ادامه همايش سيد مرتضی روحانی شهردار منطقه ضمن تبريک اين روز به حاضرين و ابراز خرسندی از برگزاری همچين برنامه هايی كه موجب آشنايی و ارتباط بيشتر سازمان ها و ارگان ها ميشود اظهار داشت: کار روابط عمومی، برداشتن موانع و هموار کردن راه های دسترسی به سازمان است تا مخاطب احساس کند پیشنهادها و دیدگاهها و نظرات او در سازمان تاثیرگذار و بکار گرفته می شود و در اصل ساختن مسير با استفاده از دیدگاهها و پیشنهادهای مخاطبان است و بزرگترین مزیت راه شفافیت و برداشتن سرعت گیرها و موانع جریان سیال اطلاعات دو جانبه هم از طرف مخاطبان و هم از طرف سازمانهاست.

در ادامه همايش دكتر محمد رضا كارچی عضو هیات علمی دانشگاه علوم تحقیقات در خصوص جایگاه روابط عمومی و تعامل سازمان ها به ایراد سخنرانی پرداخت، سپس تعدادی از مديران روابط عمومی ساير ارگان ها به نمايندگی از جمع نظرات و پيشنهادات خود را مطرح كردند.

در پايان نيز از مديران روابط عمومی ادارات خدمت رسان، فعالان حوزه رسانه در محلات، رابطين خبری معاونت ها و نواحی ۶ گانه و سه نفر از منتخبين منطقه به عنوان افرادی كه با روابط عمومی بالا و اخلاق با كليه پرسنل منطقه در ارتباط هستند با اهدای تنديس و لوح تقدير قدردانی به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط