1402/03/06-22:58

تجهیز، ایمن‌سازی و بازپیرایی بوستان‌ دوستدار کودک منطقه ۱۵

تجهیز، ایمن‌سازی و بازپیرایی بوستان‌ دوستدار کودک منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از ایمن‌سازی و تجهیز وسايل بازی کودکان و بازپيرايی فضای سبز بوستان‌ دوستدار کودک منطقه(پارک ولیعصر (عج)) خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با بیان اینکه ایمن‌سازی و رسیدگی به وضعیت بوستان‌ها و محوطه‌های بازی کودکان از اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: با هدف افزایش سرانه فضای سبز، افزایش نشاط عمومی و فراهم کردن محیط‌های شاد برای تفریح و گذران اوقات فراغت خانواده‌ها، افزایش سلامت کودکان در بوستان‌ها و استفاده بیشتر شهروندان از امکانات فضای سبز شهری، محوطه وسایل بازی ویژه کودکان در بوستان دوستدار کودک ایمن سازی و فضای سبز آن بازپيرايي به اجرا درآمد.

به گفته او، در همين راستا در بوستان دوستدار کودک واقع در ناحيه يک ۲۰۰ بوته/اصله درخت و درختچه از انواع مختلف پیراکانتا، افرا و... غرس شد. همچنين تعمير و تعويض وسايل بازي کودکان شامل تاب و سرسره انجام و رنگ آميزي شد.

صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: بوستان ها، فضاهای جدانشدنی از زندگی شهری افراد جامعه هستندکه بسیاری از تعاملات اجتماعی و تفریحات مردم شهر در بستر این فضاهای سبز شهری شکل می گیرد، لذا توجه به این فضاها نقش کلیدی در کاهش فشارهای روانی می تواند داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط